۱۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۸:۵۸
کد خبر: 81223861
T T
۰ نفر
بيجار از ظرفيت‌هاي بالايي در پرداخت زكات برخوردار است

بيجار- ايرنا- فرماندار بيجار گفت: ظرفيت‌هاي اين شهرستان در زمينه پرداخت و جمع‌آوري زكات بيش از وضع موجود است كه تحقق آن نيازمند برنامه‌ريزي و تلاش بيشتر در اين راستا خواهد بود.

به گزارش ايرنا، بيژن زنديه روز چهارشنبه در جلسه شوراي زكات شهرستان بيجار با تبريك فرا رسيدن ماه ضيافت الهي بر ترويج پرداخت زكات تاكيد كرد و گفت: ماه رمضان فرصت مناسبي براي تبليغ و اطلاع‌رساني در زمينه پرداخت زكات و اهميت آن است.

وي با بيان اينكه جمع‌آوري زكات يك وظيفه مذهبي و ديني است گفت: نبايد در اين راستا صرفا به كار اداري بسنده شود بلكه بايد در راستاي فرهنگ‌سازي و ترويج آن در جامعه بايد تمام تلاش خود را بكار گرفت.

فرماندار بيجار اظهار كرد: پرداخت زكات آثار فردي و اجتماعي بسياري در بردارد و افرادي كه مشمول پرداخت زكات هستند نبايد از انجام اين امر الهي غفلت كنند.

وي با بيان اينكه احياي اين فريضه الهي موجب كاهش فاصله طبقاتي در جامعه مي شود افزود: انجام اين مهم موجب افزايش انگيزه مردم براي پرداخت زكات است.

زنديه با بيان اينكه بعد از پيروزي انقلاب اسلامي تلاش‌هاي بسيار قابل توجهي در زمينه زكات و احيا و اجراي اين فريضه الهي در كشور صورت گرفته است اظهار اميدواري كرد با تاكيد و پيگيري مسوولان و ترغيب مردم در راستاي پرداخت و احياي زكات روز به روز اين فريضه الهي در جامعه ترويج شود.

وي اظهار اميدواري كرد با تلاش تمامي فعالان عرصه زكات به ويژه شوراي زكات شهرستان بتوانيم بيجار را به جايگاه اصلي خود در اين حوزه برسانيم.ك/2

7348/533