۱۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۳:۵۰
کد خبر: 81223399
T T
۰ نفر
مصوبات جدید شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم اعلام شد

تهران- ایرنا- شورای گسترش آموزش عالی موافقت قطعی خود را با ایجاد دانشكده صنعت و معدن خاش زیر نظر دانشگاه سیستان و بلوچستان اعلام و با یكبارپذیرش دانشجو در دوره كارشناسی رشته های مهندسی صنایع، مهندسی معدن گرایش استخراج و مهندسی كامپیوتر این دانشكده موافقت كرد.

به گزارش روز چهارشنبه وزارت علوم، این شورا با تجمیع دانشكده كشاورزی میناب با مركز آموزش عالی ویژه خواهران میناب و ارتقای آن به مجتمع آموزش عالی میناب وابسته به دانشگاه هرمزگان موافقت قطعی و با یكبارپذیرش دانشجو در دوره كارشناسی رشته های مهندسی صنایع، مهندسی فضای سبز و مهندسی كامپیوتر ـ نرم‌افزار در آن مجتمع موافقت كرد.

بر اساس این گزارش، اعضای شورای گسترش آموزش عالی با توجه به تصویب نامه شماره 563/93/206 مورخ 20 فروردین 93 شورای عالی اداری ریاست جمهوری و مصوبه مورخ 11 خرداد 93 هیات امنای دانشگاه علم و صنعت ایران، با انتزاع پژوهشكده حمل و نقل از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (دانشگاه علم و صنعت) و انتقال آن به وزارت راه و شهرسازی و ادغام آن در مركز تحقیقات راه، مسكن و شهرسازی موافقت قطعی كردند.

همچنین موافقت قطعی با تأسیس پژوهشكده مواد و زیست مواد (خصوصی) با سه گروه پژوهشی مواد پیشرفته، مواد زیست سازگار و آنالیز شكست از دیگر مصوبات شورای گسترش آموزش عالی است.

فراهنگ(1)**9129 ** 1569
۰ نفر