۱۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۸:۳۸
کد خبر: 81222544
T T
۰ نفر
اصلاح پل قديم تقاطع محور قنوات - آزادراه قم-كاشان

قم- ايرنا- مدير ساخت و توسعه راههاي استان قم از اجراي عمليات اصلاح پل قديم تقاطع محور قم- قنوات با آزادراه قم- كاشان خبر داد.

به گزارش ايرنا به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان قم، 'عباس فراهاني' روز دوشنبه در اين باره افزود: بهسازي و اصلاح اين دهانه پل شامل افزايش ارتفاع، اصلاح قوس و اتصال به بلوار اصلي مي باشد.

وي افزود: اين دهانه پل كه بيش از عمليات احداث بلوار قم-قنوات و اضافه نمودن يك دهانه پل باكسي در تقاطع مذكور، تنها پل اين مسير در تقاطع با آزادراه قم-كاشان بوده ، به دليل ارتفاع نامناسب و همچنين افزايش تردد در مسير مذكور، جهت اصلاح و بهسازي در دستور كار قرار گرفت كه عمليات عمراني آن چند روزي است كه آغاز شده است.

فراهاني اصلاح و بهسازي پل را موجب افزايش ايمني تردد در اين مسير برشمرد و گفت: با توجه به افزايش ارتفاع و خصوصا افزايش شعاع قوس باند متصل به آن ضريب ايمني تردد در اين نقطه بالا رفته و موجب كاهش حوادث جاده اي در اين مسير مي شود.

وي خاطر نشان كرد: طرح احداث بلوار قم-قنوات(شهيد فهميده) كه به طول تقريبي 9 كيلومتر مي باشد از سال 91 آغاز و تا پايان سالجاري به بهره برداري مي رسد و قريب بيست دستگاه ماشين آلات سنگين مشغول به كار مي باشند.ك/1

/8138/ 380/