۱۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۶:۴۸
کد خبر: 81222413
T T
۰ نفر
استاندارد سازي مراكز اقامتي چهارمحال وبختياري سرعت مي گيرد

شهركرد - ايرنا- كيفي سازي خدمات به مشتريان و روند استاندارد سازي مراكز اقامتي و هتل هاي چهارمحال وبختياري سرعت مي گيرد.

به گزارش ايرنا، رئيس جامعه هتلداران چهارمحال وبختياري سه شنبه در نشست هم انديشي و استانداردسازي مراكز اقامتي استان با بيان دغدغه ها و معضلات موجود در صنعت هتلداري استان، بر كيفي شدن خدمات مراكز اقامتي استان تاكيد كرد.

'فريدون رييسي' گفت:كيفي شدن خدمات مراكز اقامتي، آسان سازي روند پرداخت تسهيلات بانكي و راه اندازي پرواز هاي مستقيم به نقاط مختف كشور از عوامل گسترش زيرساخت هاي گردشگري چهارمحال وبختياري است.

وي ساماندهي و تجهيز فرودگاه شهركرد با توجه به حجم پروازها را عامل توسعه و ارتقاء صنعت هتلداري چهارمحال وبختياري ذكر كرد.

رئيسي از مشكلات بخش هتلداري استان را وجود خانه هاي استيجاري غيرمجاز با توجه به وجود رقابت ناسالم بر شمرد و افزود:برگزاري نشست هاي مشترك با حضور استاندار و مسئولان در راستاي انعكاس دغدغه هاي هتلداران اين مشكل را حل مي كند.

'مهدي نريماني' مدير عامل شركت توسعه گردشگري ماهان سياحت نيز در اين نشست با ارائه راهكارهايي براي توسعه صنعت گردشگري و جذب گردشگر در استان، مهمترين عامل در رشد صنعت گردشگري را استاندارد سازي و ايجاد رقابت سالم در بين مراكز اقامتي برشمرد.

'فردين ميرزايي مقدم' مدير هتل پارسيان شهركرد نيز در اين شنست با تشريح جايگاه و نقش هتلداري در استان، حمايت بيشتر اداره كل ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري از جامعه هتلداران را خواستار شد.

سرپرست اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري چهارمحال وبختياري نيز در اين نشست، شناخت قابليت ها و ظرفيتهاي گردشگري استان و فراهم شدن زير ساختهاي مورد نياز براي جذب گردشگر را از عوامل موثر در رشد و توسعه صنعت هتلداري استان خواند.

'مهرداد رئيسي' با بيان اهميت استاندارد سازي در مراكز اقامتي افزود:ايجاد اشتغال در سايه جذب گردشگر، رفع محدوديت ها، تأمين امكانات رفاهي در اين مراكز، توسعه گردشگري بر پايه طبيعت و استفاده از ظرفيت هاي طبيعي استان نقش مهمي در بهبود كيفيت صنعت هتلداري دارد.

وي توسعه زيرساخت هاي گردشگري و تأثيرگذاري در جهت جذب گردشگر، گسترش مشاركت ذينفعان در صنعت گردشگري، همفكري و تبادل نظر با بخش خصوصي و استفاده از نظرات صاحبان انديشه در حوزه گردشگري را از ديگر عوامل بهبود كيفيت صنعت هتلداري ذكر كرد.

547