۱۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۶:۱۵
کد خبر: 81222378
T T
۰ نفر

اولین جلسه ستاد تدوین برنامه ششم تشكیل شد

۱۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۶:۱۵
کد خبر: 81222378
اولین جلسه ستاد تدوین برنامه ششم تشكیل شد

تهران - ایرنا - اولین جلسه ستاد تدوین برنامه ششم توسعه روز جاری(سه شنبه) با حضور اعضاء و به ریاست محمدباقر نوبخت معاون برنامه ‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور تشكیل شد.

به گزارش ایرنا و به نقل از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، در ابتدای جلسه نوبخت ضمن تبریك حلول ماه مبارك رمضان، گفت: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی كه با رویكرد توسعه‌ای و مقاوم كردن اقتصاد كشور تدوین شده است. همچنین سند چشم‌انداز جمهوری اسلامی كه معطوف به توسعه كشور است می‌توانند مبنای تدوین برنامه قرار گیرند.

وی افزود: نقشه راه كلی برای تدوین برنامه ششم شامل آگاهی از آخرین وضعیت موجود، تبیین وضعیت مطلوب براساس سند چشم‌انداز با نظر به اقتصاد مقاومتی، تعیین اهداف و اقدامات مورد نیاز برای رسیدن به وضع مطلوب و منابع مورد نیاز برای آن خواهد بود.

پورمحمدی معاون برنامه‌ریزی این معاونت و دبیر ستاد تدوین برنامه ششم نیز ضمن تشریح اصول درنظر گرفته شده برای تدوین برنامه ششم، اهم اقدامات انجام شده در راستای آمادگی و تجهیز معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهوری برای تدوین برنامه را برای اعضاء حاضر در جلسه ارائه كرد.

گفتنی است در ادامه جلسه اعضاء به بیان نقطه‌نظرات خود پرداختند و همچنین مقرر گردید معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور چارچوب كلی تدوین برنامه را تهیه و به هیأت دولت ارائه كند.

اقتصام(1)9141**1558
۰ نفر