۸ تیر ۱۳۹۳، ۱۷:۲۸
کد خبر: 81219944
T T
۰ نفر
رييس هيات وزنه برداري كرمانشاه:90 وزنه بردار دركرمانشاه فعاليت مي كنند

كرمانشاه - ايرنا - رييس هيات وزنه برداري استان كرمانشاه گفت: هم اكنون نزديك به 90 وزنه بردار به صورت رسمي از رده سني نونهالان تا بزرگسالان در اين استان به تمرين و فعاليت مشغول هستند.

'بابك سليمي' روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، اظهار داشت: استان كرمانشاه همواره وزنه برداران خوبي داشته است و كار شناسايي استعدادها و پتانسيل ها يكي از برنامه هاي اصلي اين هيات خواهد بود.

وي افزود: راه اندازي گروه هاي استعدايابي و تقويت وزنه برداري نونهالان از جمله برنامه هايي است كه در استان دنبال خواهيم كرد چرا كه براي موفقيت در اين رشته ورزشي بايد از همان ابتدا روي ورزشكار سرمايه گذاري كرد.

سليمي خاطرنشان كرد: توجه به هيات هاي شهرستان ها خواهد بود چرا كه معتقدم استعدادهاي بسيار خوبي در سطح شهرستان ها وجود دارد و به همين منظور در شهرستان هايي كه فاقد هيات وزنه برداري هستند، اين هيات را راه اندازي و آن هايي هم كه هيات دارند را تقويت خواهيم كرد.

وي يادآور شد: براي سنجش ميزان آمادگي وزنه برداران استان قرار است بزودي در مسابقاتي چهار جانبه با حضور استان هاي كردستان، ايلام وهمدان شركت مي كنيم كه چگونگي برگزاري آن از سوي فدراسيون مشخص خواهد شد.

رييس هيات وزنه برداري كرمانشاه در ادامه از عدم حضور تيمي از وزنه برداري استان در مسابقات ليگ برتر فصل جاري خبر داد و علت آن را نبود حمايت كننده مالي عنوان كرد.

سليمي در پايان گفت: اميدوارم با كارهاي پايه اي و زيرساختي كه در هيات وزنه برداري در حال انجام است سال هاي آينده به عنوان يكي از قطب هاي اين رشته شناخته شويم و بتوانيم در ليگ برتر يكي از تيم هاي مدعي باشيم.

7458/567