۹ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 8121911
T T
۰ نفر

غزه در آتش و خون/

۹ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 8121911
غزه در آتش و خون/ مردم روسیه :صهیونیست ها مانند نازی ها فلسطینیان را قتل و عام می کنند ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/10/09 سیاسی.روسیه.غزه مسکو- گروهی از مردم مسکو پایتخت روسیه درباره اقدامات ضد بشری رژیم صهیوینستی علیه مردم بی دفاع فلسطین ، معتقدند نظامیان این رژیم همانند سربازان هیتلر در نوار غزه علیه فلسطینیان مظلوم دست به جنایت می زنند.
گروهی از مردم مسکو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کردند امروز که کشتار فلسطینیان در غزه ادامه دارد ، جامعه جهانی باید با شکستن سکوت خود در برابر جنایات اسراییلی ها ، واکنش شدیدی در قبال این اقدامات در دفاع از مردم بی دفاع فلسطین از خود نشان دهند.
مردم مسکو معتقدند که محکومیت جهانی تنها یک گام کوچک در برابر اقدامات وحشیانه اسراییلی ها در منطقه نوار غزه است و جامعه بین المللی باید با تحت فشار قراردادن رژیم صهیوینستی ، این رژیم را از تکرار جنایات برحذر داشته و به اشغالگری آن نیز در فلسطین خاتمه دهد.
به اعتقاد مردم مسکو موقعیت متزلزل سیاسی در اسراییل و میان رهبران و دولتمردان این رژیم و در روزهای جابجایی های قدرت در دولت آمریکا ،عاملی شد تا اسراییلی ها حملات خود علیه فلسطینیان را آغاز کنند تا از این طریق مسایل و مشکلات داخلی خود را برای مدتی به دست فراموشی سپارند.
سرگئی ایوانویچ یکی از شهروندان روسیه اعمال اسراییلی ها در غزه را که پس از چندین ماه محاصره اقتصادی این منطقه صورت گرفت ، نوعی بی عدالتی خواند و گفت ،در تنگنا قرار دادن مردم فلسطین و سپس حمله به آنان یک حرکت ضد بشری و ضد اخلاقی است که جنایتکاران درجهان انجام می دادند.
این شهروند روسی با ابراز تاسف عمیق از حوادث جاری در نوار غزه ، از دولت های مستقل و آزاد در جهان خواست تا در برابر جنایات اسراییلی ها واکنش قاطعی نشان دهند .
وی با ابراز تردید نسبت به برقرار صلح و آرامش در نتیجه اقدامات مرگبار اسراییل در مناطق اشغالی فلسطین افزود: اسراییلی ها امروز سراپا مسلح هستند و خط و مشی حملات علیه فلسطینیان و اعراب در منطقه خاورمیانه را ادامه می دهند، چراکه برای ادامه حیات خود نیاز به کشتار و جنایات دارد.
دمیتری واسیلوف یک دانشجوی دانشگاه مسکو نیز به خبرنگار ایرنا گفت :از انتشار اخبار منطقه غزه و جنایت اسراییلی ها علیه فلسطینیان بسیار وحشت زده شدم و تعجب می کنم چرا این رژیم در روزهای جشن مسیحیان و آغاز سال نو میلادی، فلسطینیان را قتل و عام می کند.
وی با دعوت از فلسطینیان برای حفظ وحدت و ایستادگی در برابر اسراییلی ها گفت: اقدامات نظامیان اسراییلی در منطقه غزه یک نبرد نابرابر است و هیچ عقل سلیمی نمی تواند توجیهات اسراییلی ها را در کشتار مردم فلسطین بپذیرد این دانشجو ابراز امیدواری کرد تا با اراده و تصمیم مجامع بین المللی ، هرچه سریعتر جنایت اسراییلی ها در منطقه نوار غزه خاتمه یابد.
خانم اسوتلانا کارمند بازنشسته رادیو مسکو نیز با محکوم کردن جنایات اسراییلی ها در منطقه نوار غزه ، خواستار شکستن سکوت رسانه ها خبری و مجامع بین المللی در برابر اقدامات این رژیم شد.
وی افزود: پایان اشغالگری تنها راه برای برقرار صلح و آرامش در منطقه فلسطین است و حامیان اسراییل بخوبی با این امر آگاه می باشند.
اروپام / **2240 1516**1440**1773 شماره 187 ساعت 14:25 تمام
۰ نفر