۹ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 8121847
T T
۰ نفر

غزه در آتش و خون

۹ دی ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 8121847
غزه در آتش و خون مردم کانادا در اعتراض به حملات رژیم صهیونیستی به غزه تظاهرات کردند ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/10/09 سیاسی.خارجی.غزه.کانادا تهران _ رادیو کانادا اعلام کرد: صدها کانادایی بویژه فلسطینی تباران برای حمایت از مردم فلسطین و محکوم کردن حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه در شهرهای مختلف این کشور بویژه در مونترئال، تورنتو و اوتاوا تظاهرات کردند به گزارش گروه اخبار صوتی و تصویری ایرنا، پایگاه اطلاع رسانی رادیو کانادا روز دوشنبه اعلام کرد: در تورنتو بیش از 300 تظاهرکننده با حمل پرچم فلسطین در مقابل سفارت اسرائیل تجمع کردند .
در مونترئال نیز صدها تن در راهپیمایی آرامی که تا بعد از ظهر ادامه یافت ، شرکت کردند.
این گزارش می افزاید: تظاهرکنندگان با دعوت جنبش همبستگی برای دفاع از حقوق بشر که پیش از این حملات هوایی اسرائیل را محکوم و از رفتار دولت کانادا در مقابل منازعات اسرائیل و فلسطین انتقاد کرده بود، در تظاهرات روز گذشته (یکشنبه ) شرکت کردند.
نینا آمروو یکی از مسئولان این جنبش اعلام کرد: می خواهیم دولت کانادا که هماره چهره ای حامی دفاع از حقوق انسانی و مدافع قانون بین المللی از خود به نمایش می گذارد، موضع ضد اسرائیلی اتخاذ کند.
این گزارش با اشاره به تظاهرات هزاران نفر در اروپا برای حمایت از مردم غزه، می افزاید: اوتاوا نیز روز گذشته (یکشنبه ) درخواست خود را مبنی بر برقراری مجدد آتش بس میان حماس و اسرائیل و بازگشت سریع آرامش را به غزه، فریاد زد.
صویر**ف.ط1549** شماره 123 ساعت 11:41 تمام
۰ نفر