۶ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۷
کد خبر: 81217135
T T
۰ نفر
اعتبارات صندوق مهر امام رضا(ع) به یاری فرش می آید

تهران - ایرنا - اعتبارات و تسهیلات صندوق مهر امام رضا(ع) برای اشتغالزایی در حوزه فرش دستباف و حمایت از اركان زنجیره تامین این هنر - صنعت با هدایت مركز ملی فرش ایران تخصیص می یابد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی مركز ملی فرش ایران، حمید كارگر سرپرست مركز ملی فرش ایران در آیین امضای تفاهمنامه همكاری میان وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی، صندوق مهر امام رضا(ع) و مركز ملی فرش ایران، اظهار امیدواری كرد كه پرداخت این تسهیلات به صورت هدفمند بتواند رونق و نشاطی را به هنر - صنعت فرش بیفزاید.

وی گفت: این تفاهم نامه با هدف حمایت از كارآفرینان واجد شرایط در ایجاد كسب و كار ارزش آفرین در حوزه فرش و با رویكرد توسعه فعالیت در شبكه ها و زنجیره های تولیدی و فعالیت در قالب پشتیبان مشاغل خانگی در مناطق روستایی و كم برخوردار به امضا رسید.

سرپرست مركز ملی فرش ایران افزود: تسهیلات صندوق مهر امام رضا(ع) به صورت انفرادی پرداخت نمی شود، بلكه به پشتیبانان و شبكه های تولید پرداخت می شود.

گفتنی است؛ این تفاهم نامه برای مدت دو سال شمسی به امضا رسید و مقرر شد آیین نامه اجرایی آن ظرف هفته آینده تهیه و به تایید طرفین برسد.

اقتصام**1574**1594