۲ تیر ۱۳۹۳، ۱۳:۰۹
کد خبر: 81212118
T T
۰ نفر

دستگيري عاملان تهيه ويدئو گل ايران در شاهرود

۲ تیر ۱۳۹۳، ۱۳:۰۹
کد خبر: 81212118
دستگيري عاملان تهيه ويدئو گل ايران در شاهرود

سمنان - ايرنا - فرمانده انتظامي شهرستان شاهرود از دستگيري عاملان تهيه و توليد ويدئو كليپ مبتذل 'گل براي ايران' در اين شهر خبر داد.

اين كليپ از يكي از شبكه هاي ماهواره اي پخش شده و در خصوص گل زدن ايران در جام جهاني فوتبال است كه برخي از صحنه هاي آن در مناطقي از شاهرود تهيه شده بود.

به گزارش روز دوشنبه مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي استان سمنان سرهنگ 'رحمت الله طاهري' گفت: برابر دستورات صادر شده شناسايي عامل يا عاملان اين اقدام در دستور كار پليس اطلاعات و امنيت عمومي قرار گرفت.

وي گفت: پس از چند روز بررسي سرانجام 'س . ع' و 'م . ل' دو نفر بازيگر فيلم كه هر دو 23 ساله هستند و در يك خانه مجردي زندگي مي كردند دستگير شدند.

طاهري با اشاره به اعتراف متهمان در ساخت اين ويدئو كليپ گفت: كارگران 26 ساله اين فيلم نيز كه در رشته عكاسي فعاليت مي كند شناسايي و دستگير شد و متهمان پس از تكميل پروندهبه مرجع قضايي معرفي شدند.

وي گفت: به اظهار متهمان شبكه ماهواره اي كه اين ويدئو كليپ را پخش كرده در بخش هايي دستكاري و آن را تحريف كرده ست.

فرمانده انتظامي شهرستان شاهرود با توصيه جوانان و نوجوانان تاكيد كرد: بدخواهان و دشمنان انقلاب اسلامي از هر حربه اي براي ضربه زدن به كشور استفاده مي كنند و جوانان بايد آگاه باشند تا در دام هاي شيطاني و تبليغات خوش رنگ و لعاب غرب گرفتار نشوند.ك/1

599