۲۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۹
کد خبر: 81204599
T T
۰ نفر
اختصاص 30 درصد آثار توليدي صدا و سيما به برنامه هاي معارفي

تهران-ايرنا-قائم مقام صدا و سيما با بيان اينكه 30 درصد آثار توليدي سازمان صدا و سيما به برنامه هاي معارفي اختصاص يافته است، گفت: در حال حاضر براي توليد آثار فاخر با مشكل اعتبارات و بودجه مواجه هستيم.

به گزارش روز سه شنبه صدا و سيما، سيد رمضان موسوي مقدم در ديدار با جمعي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در سخناني مشكلات توليد و نياز هاي سازمان صدا و سيما را براي توليد آثار فاخر تشريح كرد .

وي گفت: رويكرد اصلي سازمان برنامه ريزي براي توليد و ارائه برنامه ها و آثار معارفي است و در اين مسير تا كنون آثار نمايشي ، فيلم هاي سينمايي و سريال هاي قابل توجهي توليد كرده ايم .

موسوي مقدم در عين حال از نمايندگان مجلس خواست براي تقويت و ادامه اين روند ، سازمان صدا و سيما را در تصويب بودجه هاي مورد نياز ياري كنند .

در اين نشست نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با قائم مقام سازمان صدا و سيما در باره مسائلي چون توليد برنامه هاي قرآني ، افزايش برنامه هاي معارفي ، نگاه ويژه به موضوع حجاب در برنامه ها و فيلم هاي توليدي ، پرداختن به سبك زندگي اسلامي در توليدات رسانه ملي و پاسخ به شبهات از طريق اين رسانه تبادل نظر كردند .

نمايندگان مجلس شوراي اسلامي پس از اين نشست از بخش هاي مختلف شبكه قرآن بازديد كردند و در استوديوي ضبط برنامه هاي اين شبكه با نحوه توليد برنامه هاي معارفي آشنا شدند.

فراهنگ(1)**9187**1569
۰ نفر