۳ خرداد ۱۳۹۳، ۱۷:۴۸
کد خبر: 81175814
T T
۰ نفر
مشكلات كنونی جامعه بسیار ساده تر از آزادی خرمشهر است

تهران- ایرنا- سرپرست دانشگاه تهران گفت: امیدوارم امروز در حل مشكلات جامعه كه بسیار ساده تر از آزادسازی خرمشهر است شاهد همدلی مردم و فرماندهان كشور باشیم.

به گزارش ایرنا، «محمدحسین امید» عصر شنبه درششمین همایش تجلیل از دانشجویان ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر (سوم خرداد ماه ) گفت: خرمشهر فقط برای ما یك شهر نیست بلكه نماد استقامت و همدلی است.

وی گفت : همدلی كه در روز آزادسازی خرمشهر وجود داشت را همه به یاد دارند زیرا درآن زمان همه فرماندهان و مردم به دنبال تحقق خواسته خود بودند و از جان مایه می گذاشتند تا كارهای غیرممكن، ممكن شود.

وی با اشاره به خاطره ای از حضور قبل خود در میان دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: 10 سال پیش آرزو كردم كه روزی جمع دانشجویان شاهد و ایثارگر در مقاطع بالاتر از كارشناسی افزایش پیدا كند كه امروز خوشحالم كه بگویم بیش از 50 درصد این دانشجویان در مقطع كارشناسی ارشد و دكترا تحصیل می كنند.

وی تاكید كرد: امروز می خواهم آرزو كنم خیلی زود آدم هایی از جنس شاهد و ایثارگر در میان اساتید ما افزایش پیدا كنند و در جمع 2000 استاد دانشگاه تهران تعداد زیادی از شما باشند.

وی ضمن تبریك به 9 دانشجوی برتر شاهد و ایثارگر گفت: از سایر شما دانشجویان می خواهم تمام تلاش خود را به كار گیرید تا در میان دانشجویان برتر قرار گیرید.

فراهنگ(3)**9118**م.ب**1601**
۰ نفر