۱ خرداد ۱۳۹۳، ۲۳:۲۰
کد خبر: 81173866
T T
۰ نفر
بيانيه: دوران دفاع مقدس نمونه موفق عزم ملي و مديريت جهادي است

شهركرد - ايرنا - سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام چهارمحال وبختياري در بيانيه اي دوران دفاع مقدس را از مهم ترين نمونه هاي موفق عزم ملي و مديريت جهادي دانست.

در اين بيانيه كه نسخه اي از آن عصر پنجشنبه در اختيار ايرنا قرار گرفت با تبريك سالروز حماسه رزمندگان اسلام درسوم خرداد 61، ياد وخاطره شهداي عمليات بيت المقدس به ويژه 72 شهيد استان در اين علميات گرامي داشته شده است.

اين بيانيه مي افزايد: معمار كبير انقلاب اسلامي، حضرت امام خميني (ره) فرمودند' خرمشهر را خدا آزاد كرد' و امسال سالروز اين حماسه بزرگ با بعثت حيات بخش پيامبر اعظم صلي الله عليه و آله و سلم تقارن يافته است.

در اين بيانيه آمده است: دوران هشت سال دفاع مقدس از موفق ترين نمونه هاي عزم ملي و مديريت جهادي است و امروز نيز اميد آن مي رود ملت بزرگ ايران و مسوولان نظام، با لبيك به رهنمودهاي حكيمانه رهبر معظم انقلاب با همان روحيه ايماني، پيروزي هاي بزرگتري را شاهد بوده و روح ملكوتي امام راحل (ره) و شهداي گرانقدر را خشنود سازيم.

در اين بيانيه با اشاره به بحث فرهنگ درتحقق شعار سال، تصريح شده است: پيروزي در جنگ نرم دشمنان انقلاب، نيازمند نهادينه شدن فرهنگ ناب اسلامي است و اين فرهنگ در سايه مديريت جهادي، با توكل به خدا و تبعيت از رهنمودهاي مقام معظم رهبري محقق مي شود.

/558/