۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۷:۴۰
کد خبر: 81173693
T T
۰ نفر
تيم واليبال متين فعاليت خود را در ورامين ادامه مي دهد

ورامين- ايرنا – تيم واليبال متين كه به گفته مسوولين اين تيم قرار بود فعاليت خود را در ليگ آينده واليبال در شهر دامغان استان سمنان ادامه دهد، با پيگيري و حمايت مسوولين شهرستان ورامين در اين شهر ماندگار خواهد شد.

به گزارش ايرنا، در جلسه مشترك روز پنجشنبه مديرعامل شركت 'كارا سازه متين' با امام جمعه، فرماندار، نماينده مردم در مجلس و شهردار ورامين مقرر شد كه با مساعدت و پشتيباني مسوولين شهرستان، زمينه ادامه فعاليت اين تيم كه در مسابقات اين فصل ليگ برتر و مسابقات قهرماني باشگاه هاي آسيا به مقام قهرماني دست يافت در ورامين فراهم شود.

مديرعامل شركت كارا سازه متين در اين جلسه خواستار پشتيباني مسوولين شهرستان از حضور بخش خصوصي درعرصه ورزش شد .

محمد حسين قنبر گفت: اگر مسوولين ورامين حمايت قاطع خود را از فعاليت هاي اين شركت و نيز تيم واليبال انجام دهند، مسوولين شركت كاراسازه متين از انتقال تيم به استان سمنان و شهر دامغان منصرف خواهند شد.

فرماندار ورامين نيز در اين جلسه ضمن تقدير از زحمات و تلاش هاي اين شركت در رشدو توسعه ورزش در شهرستان ورامين خواستار ادامه فعاليت اين باشگاه ورزشي در ورامين شد .

محسن خوانساري گفت: حضور بخش خصوصي در بخش ورزش اثرات بسيار مطلوبي در توسعه همه جانبه ورزش و نيز ارتقاء فرهنگ جامعه دارد و مي تواند بسيار از مشكلات اجتماعي را كاهش دهد.

وي تصريح كرد: مردم و مسوولين شهرستان ورامين در طول زمان فعاليت تيم واليبال متين، حمايت همه جانبه اي از اين تيم داشته اند و يقينا ادامه اين حمايت ها مسوولين اين تيم را در سرمايه گذاري بيشتر در بخش ورزش ترغيب خواهد كرد.

امام جمعه موقت شهرستان ورامين در پايان اين جلسه به خبرنگار ايرنا گفت: شركت كارا سازه متين در زمان حضور در شهرستان ورامين سرمايه گذاري مناسبي در بخش ورزش انجام داده كه امروز اثرات مطلوبي در اين شهرستان به همراه داشته است.

حجت الاسلام سيد محسن محمودي گفت : تمامي مسوولين شهرستان در اين جلسه بر ادامه فعاليت اين تيم باشگاهي در ورامين تأكيد كرده اند و تلاش دارند تا با حمايت همه جانبه از اين شركت، زمينه فعاليت بيشتر آن در مسائل مختلف عمراني شهرستان را فراهم نمايند.

وي افزود: البته مردم و جوانان شهرستان دامغان نيز حق دارند تا از امكانات ورزشي بهره مند شوند و موفقيت اين شهرستان براي مردم ورامين نيز قابل احترام است ولي همدلي و انسجام مردم و مسوولين ورامين در حمايت از تيم واليبال متين زمينه را براي ادامه فعاليت اين تيم در ورامين را فراهم مي كند.

وي اظهار اميدواري كرد باادامه فعاليت تيم واليبال متين در ورامين، زمينه توسعه ورزش در شهرستان فراهم و شادي و نشاط در فضاي جامعه ورامين آكنده شود.

تهرام/7254/ 699
۰ نفر