۱ خرداد ۱۳۹۳، ۹:۴۹
کد خبر: 81173042
T T
۰ نفر
فرماندار خمین: 900 زائراز زادگاه امام  به مرقد مطهراعزام می شود

خمین - ایرنا - فرماندارشهرستان خمین گفت: با تمهیدات اندیشیده شده 900 زائر ولایتمدار از این شهرستان در قالب كاروان عاشقان روح الله برای شركت دربیست و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) به مرقد مطهر اعزام خواهد شد.

'سید مهدی ساداتی' روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: این افراد به وسیله 20 دستگاه اتوبوس به مرقد مطهر اعزام و در سالگرد عروج ملكوتی آن پیر سفر كرده درروز 14 خرداد شركت خواهند كرد.

وی اظهار داشت: در سالگرد رحلت امام خمینی(ره) دو ویژه برنامه شامل میزبانی از كاروان كارمندان حراست های استان مركزی و كاروان 700 نفری دانشجویان اصفهان در خمین انجام خواهد شد.

فرماندار خمین از تمام مسوولان و مدیران ادارات شهرستان خمین خواست در مراسم این دو كاروان حضور و تا پایان برنامه ها در كنار این كاروان ها همكاری داشته باشند.

ساداتی، برگزاری محفل انس با قرآن در شب ارتحال امام راحل و سیاه سیاهپوش شدن سطح شهر و مغازه ها را از دیگر برنامه های تدارك شده در سالگرد ارتحال امام عنوان كرد.

وی گفت: برای هرچه با شكوهتر برگزاری شدن مراسم سالگرد ارتحال امام ( ره ) كمیته های پشتیبانی، فرهنگی، حمل و نقل، امداد و درمان تشكیل شده است.ك/3

2482/555