۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۴:۳۱
کد خبر: 81163567
T T
۰ نفر
فرماندار كرمانشاه: خدمتگزاری به نظام و انقلاب وظیفه همه مسوولان است

كرمانشاه - ایرنا - فرماندار كرمانشاه خدمتگزاری به نظام و انقلاب را وظیفه همه مسوولان و مدیران برشمرد و گفت: همه باید نهایت توان خود را برای پیشبرد اهداف نظام بكار گیرند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'فضل الله رنجبر' روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه كرمانشاه افزود: مسوولان و مدیران باید از اینكه افتخار خدمتگزاری در انقلاب اسلامی نصیبشان شده خوشحال باشند چرا كه كار كردن و خدمت رسانی در این نظام مقدس افتخار بزرگی است.

وی خاطرنشان كرد: امروز همه مسوولان با روحیه ای بسیجی وار در حال تلاش هستند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی را در برابر ناملایمات و تهدیدهای دشمنان یاری دهند و توطئه های آنان را خنثی نمایند.

رنجبر در ادامه با بیان اینكه بسیجیان مدافعان واقعی ارزش های نظام هستند، اظهار كرد: هر جایی كه بسیج و بسیجی ورود پیدا كرده شاهد موفقیت های بسیاری بوده ایم.

فرماندار كرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینكه سرهنگ جهانبخشی فرمانده پیشین ناحیه مقاومت سپاه كرمانشاه در مدت زمانی كه این مسوولیت را بر عهده داشتند به خوبی از عهده وظایف برآمدند، گفت: ایشان خدمات بسیاری را به نیروهای بسیجی ارایه كردند.

رنجبر یادآور شد: امیدوارم سرهنگ كریمی فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج كرمانشاه هم كه از دیرباز جزو یاران انقلاب، امام و رهبری است بتواند با ادامه راه فرماندهی پیشین، خدمات خوبی را به سپاه و نیروهای متدین بسیجی ارایه كند.

فرماندار كرمانشاه در پایان از آمادگی شوراهای تامین و اداری شهرستان كرمانشاه برای هرگونه تعامل و همكاری با فرمانده جدید سپاه ناحیه كرمانشاه خبر داد.ك/2

7458/712