۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۴:۵۵
کد خبر: 81161661
T T
۰ نفر

يك افسر نيروي دريايي در كراچي پاكستان كشته شد

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۴:۵۵
کد خبر: 81161661
يك افسر نيروي دريايي در كراچي پاكستان كشته شد

اسلام آباد - ايرنا - يك افسر نيروي دريايي در حمله تروريستي روز دوشنبه مهاجمان ناشناس در شهر بندري 'كراچي' مركز ايالت سند در جنوب پاكستان كشته شد.

به گزارش ايرنا، رسانه هاي پاكستاني به نقل از پليس كراچي گزارش دادند: 'غلام اكبر' در نزديكي دفاتر نيروي دريايي در منطقه 'كارساز' اين شهر هدف تيراندازي مهاجمان موتور سوار قرارگرفت و به شدت زخمي شد.

پليس كراچي اعلام كرد: تروريست ها پس از ارتكاب جنايت به سرعت از محل حادثه متواري شده و تيم هاي امدادي نيز افسر زخمي شده را به بيمارستان منتقل كردند اما وي به دليل شدت جراحات وارده جان سپرد.

تاكنون هيچ گروهي مسووليت اين حمله تروريستي را به عهده نگرفته است.

رسانه هاي پاكستاني به نقل از منابع پليس افزودند: ماھيت حمله به افسر نيروي دريايي ماهيت فرقه اي بودہ و اين اقدام تروريست ها هدفمند عنوان مي شود.

طي ماههاي گذشته حملات تروريستي و فرقه گرايانه گروههاي غيرقانوني و افراط گرايان در شهر كراچي به عنوان بزرگترين شهر اقتصادي پاكستان منجر به كشته شدن تعداد بسياري از مردم بيگناه بويژه شيعيان و همچنين خسارت به اماكن عمومي شده است.

كميسيون حقوق بشر پاكستان پيش تر اعلام كرد: وضعيت حقوق بشري درمناطق مختلف پاكستان در سال 2013 ميلادي رضايت بخش نبوده و در اين سال 3هزار و 218 پاكستاني در اقدامات تروريستي وخشونت هاي هدفمند و سياسي در شهر ˈكراچیˈ به عنوان قلب اقتصادي اين كشور، كشته شدند.

آساق ** 1095**1723 **1010