۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۷:۴۸
کد خبر: 81160474
T T
۰ نفر
روايت ليلي رشيدي از ايده‌هايش براي فيلم سازي با تلفن همراه

تهران - ايرنا - ليلي رشيدي بازيگر تئاتر و سينما كه به بخش نگاه هنرمند دومين دوره جشنواره فيلم و عكس همراه تهران پيوسته از ايده‌هايش براي ساخت فيلم با تلفن همراه گفت.

به گزارش روز يكشنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي جشنواره همراه تهران، ليلي رشيدي كه اين روزها مشغول بازي در تئاتر «سه روايت از زندگي» است؛ درباره جشنواره همراه تهران گفت: اينگونه جشنواره‌ها اهميت دارد چون مردم مي‌توانند در آن شركت كنند و به نظرم اين جشنواره بسيار جذاب مي‌تواند باشد.

وي افزود: همين كه مردم مي‌توانند با ابزاري مثل تلفن همراه جور ديگري عكاسي كنند يا فيلم بسازند عالي و قابل تحسين است.

بازيگر تئاتر «آمديم نبوديد رفتيم» در خصوص اولين تجربه فيلم سازي‌اش با اين شيوه توضيح داد: من ايده‌هاي متفاوتي دارم اما كدامشان قابل اجرا باشد يا به اندازه كافي جذاب شود معلوم نيست. البته همين كه با تلفن همراه بايد فيلم ساخت خودش في نفسه كار ساده‌اي نيست.

ليلي رشيدي با سريال تلويزيوني «زي زي گولو» كه براي كودكان ساخته شده بود در جامعه هنري ايران شناخته شد. او چندين سال است در زمينه تئاتر حرفه‌اي مشغول به فعاليت است و هم اكنون نمايش «سه روايت از زندگي» با بازي او در حال اجراست.

جشنواره فيلم و عكس همراه تهران با موضوع فيلم و عكس‌هاي موبايلي، دومين دوره خود را از اسفندماه 1392 آغاز كرده و در شهريورماه 1393 با نمايش آثار منتخب موبايلي برگزار مي‌شود.

بخش نگاه هنرمند از جمله بخش‌هاي غير رقابتي اين جشنواره است كه در آن فيلم‌هايي كه هنرمندان با استفاده از تلفن همراه ساخته‌اند به نمايش در خواهد آمد.

اين بخش با هدف فرهنگسازي بهره گيري خلاقانه از ابزارهاي گوشي تلفن همراه و ايجاد انگيزه براي نسل جوان شكل گرفته است، با گردآوري و نمايش آثار هنرمندان نامي و محبوب كشور، زاويه ديد هنرمندان به موضوعات مختلف انساني را به نمايش مي‌گذارد.

فراهنگ**9246**1569
۰ نفر