۷ آذر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 8115728
T T
۰ نفر

وابسته نظامی ایران در سوریه :

۷ آذر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 8115728
وابسته نظامی ایران در سوریه : بسیج بدون روحانیت به ناکجا آباد خواهد رفت ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/09/07 دمشق - وابسته نظامی سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه گفت : بسیج و روحانیت همسو و همراه یکدیگرند و بسیج بدون روحانیت به ناکجا آباد خواهد رفت .
به گزارش خبرنگار ایرنا در دمشق ، سرداراحمد رضا آقامیری روز چهارشنبه در مراسم بزرگداشت هفته بسیج در جمع کارگزاران نظام در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق افزود: بسیج نماد اخلاص ، ایمان ، تلاش در عرصه های مختلف ، عامل ایجاد امنیت ، اطلاع رسانی به مقامات کشور به منظور برنامه ریزی و امر به معروف و نهی از منکر است .
وی تصریح کرد: جوان بودن ، حضور در قشرهای مختلف ، استقامت و مقاومت از مهمترین ویژگیهای دیگر بسیج است که باعث موفقیت ایران در برابر استکبار جهانی شد.
آقامیری ادامه داد: در این میان مساجد سنگر بسیج و روحانیت یار آن محسوب می شود که بدین علت بسیج نمی تواند بدون روحانیت قوام داشته و به حیات خود ادامه دهد.
وی با اشاره به حضور فعال بسیج در عرصه های مختلف اعم از هشت سال دفاع مقدس ، بازسازی ، علم و فرهنگ اظهار داشت : هر جا بسیج باشد، امنیت نیز خواهد بود.
وابسته نظامی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق ، مقابله با ضدانقلاب در مناطق مختلف را موید حضور امنیت بخش بسیج دانست .
وی تاکید کرد: به عنوان مثال ، دستگیری باندهای جاسوسی اسراییل در ایران که اخیرا صورت گرفت گرچه توسط سپاه انجام شد ولی نوع کار بسیجی بود وابسته نظامی جمهوری اسلامی ایران در سوریه ، شهادت را یکی از بزرگترین و ارزشمندترین میراث بسیج دانست .
در ادامه این مراسم که با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد موسوی سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه برگزار شد، مسعود وفاپور از بسیجیان سالهای دفاع مقدس در سخنانی ، امام خمینی (ره ) را بزرگترین بسیجی توصیف کرد.
وی با بیان خاطرات خود از دوران دفاع مقدس و جانفشانی نیروهای بسیج ، مقاومت ، اخلاص ، پایداری و توقع نداشتن مادی را از مهمترین ویژگیهای بسیج برشمرد.
وفاپور در ادامه بر لزوم زنده نگه داشتن تفکر بسیجی و ترویج آن در میان نوجوانان و جوانان تاکید کرد.
روز گذشته نیز مراسم گرامیداشت هفته بسیج در مجتمع پسرانه آموزشی امام خمینی (ره ) و مجتمع دخترانه آموزشی حضرت زینب (س ) برگزار شد.
در این مراسم ، شماری از دانش آموزان بسیجی به قرائت شعر و مقاله درباره نقش و جایگاه بسیج پرداختند.
سخنرانی درباره بسیج توسط مسئولان مدارس ایرانی در سوریه از دیگر برنامه های هفته بسیج در مدارس بود.
خاورم 5 1184**1577**2312**شبک شماره 086 ساعت 11:51 تمام
۰ نفر