۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۳:۱۲
کد خبر: 81153350
T T
۰ نفر

بهار كتاب مجموعه بیانات رهبر معظم انقلاب رونمایی شد

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۳:۱۲
کد خبر: 81153350
بهار كتاب مجموعه بیانات رهبر معظم انقلاب رونمایی شد

تهران- ایرنا- كتاب بهار كتاب شامل مجموعه بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی دقایقی پیش با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی رییس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی و علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیست و هفتمین نمایشگاه كتاب تهران رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه كتاب و ادبیات ایرنا، عنوان بهار كتاب برگرفته از رهنمود حضرت آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری انتخاب شده است كه در یكی از بازدیدهایشان از نمایشگاه بین المللی كتاب تهران فرمود: «این ایامی را كه نمایشگاه كتاب در تهران برگزار می شود، به نظر بنده باید بهار كتاب نامید.»

این كتاب به مناسبت بیست و هفتمین سال برپایی نمایشگاه بین المللی كتاب تهران و با هدف گسترش فرهنگ كتاب و كتابخوانی تدوین و منتشر شده است.

دراین كتاب مجموعه سخنان، بیانات و مصاحبه های معظم له از اولین دوره افتتاح نمایشگاه بین المللی كتاب تهران كه در سال 1366 با حضور و سخنرانی ایشان بوده است ، گردآوری شده است.

اولین مباحث كتاب مربوط به ضرورت برپایی نمایشگاه بین المللی كتاب از دید مقام معظم رهبری است و تعابیر ایشان جمع بندی شده است.

این كتاب به كوشش روح الله عباسی و از سوی انتشارات دفتر علم در 121 صفحه و با قیمت 6500 تومان منتشر شده است.

در مراسم رونمایی از این كتاب كه در نیم طبقه شبستان بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی كتاب انجام شد جمعی از دست اندركاران نمایشگاه و عموم مردم نیز حضور داشتند.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران تا 20 اردیبهشت ماه 93 در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) پذیرای علاقه مندان است.

فراهنگ**1355**1569
۰ نفر