۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۲۰:۲۸
کد خبر: 81149415
T T
۰ نفر

مربی دروازه بان های تیم ملی فوتبال سوریه كشته شد

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۲۰:۲۸
کد خبر: 81149415
مربی دروازه بان های 
تیم ملی فوتبال سوریه كشته شد

اصفهان - ایرنا - «صلاح مطر» دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال سوریه و مربی دروازه بان های این تیم بر اثر اصابت خمپاره در جریان درگیری های داخلی این كشور، جان خود را از دست داد.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری ها روز شنبه به نقل از فدراسیون فوتبال سوریه گزارش دادند: «صلاح مطر» بر اثر اصابت خمپاره در منطقه 'الدویلعه' شهر دمشق پایتخت سوریه كشته شد.

مطر یكی از بهترین دروازه بان های فوتبال سوریه در دهه های 70 و 80 میلادی بود و پس از آنكه از صحنه دروازه بانی سوریه كنار رفت، در بسیاری از تیم های محلی، كار آموزش دروازه بان ها را برعهده گرفت.

به نوشته خبرگزاری ها، مطر به تازگی از تیم هایی از كشورهای اردن، لبنان و عراق پیشنهاد همكاری داشت اما همه این پیشنهادها را رد كرده بود!

پیش از این نیز «طارق عزیز» بازیكن تیم فوتبال نوجوانان سوریه در ماه گذشته میلادی بر اثر اصابت خمپاره در شهر حمص جان سپرد.

سال گذشته نیز «یوسف سلیمان» عضو ماده پرش طول تیم ملی دوومیدانی سوریه بر اثر اصابت خمپاره در حین مسابقه در لیگ دوومیدانی این كشور جان خود را از دست داد.

همچنین یكی از بوكسورهای تیم ملی بوكس سوریه و یكی از بازیكنان تیم ملی هندبال سوریه نیز سال گذشته در جریان درگیری های داخلی این كشور جان خود را از دست دادند.

7132

ورزشی. **‌ 1589 **