۸ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۲۱:۲۴
کد خبر: 81142276
T T
۰ نفر
فاز نخست بوستان جوان در قم به بهره برداري رسيد

قم ـ ايرنا ـ فاز نخست بوستان جوان دوشنبه شب با حضور 'علي لاريجاني' رييس مجلس شوراي اسلامي و با سرمايه گذاري 100 ميليارد ريال به بهره برداري رسيد.

به گزارش ايرنا، در مراسم بهره برداري از بوستان جوان، حجت الاسلام و المسلمين صالحي منش استاندار قم به همراه معاونين خود و جمعي از مديران و مسوولان اجرايي، رييس و اعضاي شوراي اسلامي شهر قم و شماري از اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

شهردار منطقه دو قم در اين مراسم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص راه اندازي بوستان جوان در سخناني اظهار داشت: در فاز نخست اين مجموعه، امكانات فرهنگي، تفريحي و ورزشي و همچنين درياچه مصنوعي با مساحت 330 هزار مترمربع در نظر گرفته شده است.

'سجاد خدايي' از ايجاد 35 هكتار فضاي سبز در اين بوستان در فاز نخست خبر داد و گفت: در اين مساحت بيش از 15 هزار اصله نهال غرس شده و امكاناتي نظير قايق سواري، مجموعه هاي بازي كودكان و پيست دوچرخه سواري ويژه آقايان و بانوان فراهم آمده است.

وي با بيان اينكه طرح جامع مطالعاتي فاز دوم بوستان جوان در دست اقدام است، خاطر نشان كرد: تسريع در اجراي فازهاي بعدي اين بوستان نيازمند همكاري و مشاركت دستگاههاي اجرايي مرتبط بوده و اميدواريم در اين جهت گام هاي مثبت و موثري برداشته شود.

بوستان جوان در زميني به وسعت 75 هكتار در كمربندي امام علي(ع) پيش از سه راهي خرمشهر (تقاطع شهيد كلانتري) و در منطقه دو شهرداري قم واقع شده است. ك/2

8146/ 550/1552
۰ نفر