۸ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۷:۳۸
کد خبر: 81142025
T T
۰ نفر
انفجار در مراكز انتخاباتی در عراق شماری كشته و زخمی بر جای گذاشت

تهران- ایرنا - مقام های عراقی امروز (دوشنبه) اعلام كردند كه وقوع انفجار در حوزه های رای گیری در نقاط مختلف این كشور،‌ شماری كشته و زخمی بر جای گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری 'سومریه نیوز'،‌ فرمانداری شهر 'دوزخورماتو' در استان صلاح الدین عراق اعلام كرد كه براثر انفجار یك بسته مواد منفجره در یك حوزه انتخاباتی در مركز این شهر 10 پلیس كشته و یا زخمی شدند.

یك مقام پلیس عراقی دیگر نیز گفت: یك فرد انتحاری بامداد امروز خود را در مقابل یك مركز انتخاباتی در مدرسه 'الانتفاضه' منطقه 'المنصور' واقع در غرب بغداد منفجر كرد كه براثر این حادثه شماری از شهروندان عراقی و تعدادی از نیروهای امنیتی كشته و یا زخمی شدند.

در همین حال پلیس استان نینوا نیز گفت كه براثر انفجار یك بسته منفجره دربرابر تعدادی از خبرنگاران كه عازم یك مركز انتخاباتی در شمال موصل بودند، شش نفر از آنان زخمی شدند.

پلیس استان نینوا همچنین گفت: یك فرد انتحاری ملبس به نیروهای پلیس خود را در محل ایست بازرسی در مقابل یك حوزه انتخاباتی در منطقه 'الطیران' مركز موصل منفجر كرد كه در اثر آن سه سرباز و دو پلیس به شدت زخمی شدند.

این درحالی است كه نیروهای امنیتی در استان نینوا، ‌توانستند یك عامل انتحاری را در منطقه 'الجوسق' مركز موصل به هلاكت رسانند.

مرحله دوم انتخابات پارلمانی عراق امروز (دوشنبه) در این كشور برگزار شده است.

مترجمام**9329**5981
۰ نفر