۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۳:۱۶
کد خبر: 81131414
T T
۰ نفر

مشكلات فرودگاه دزفول بررسي شد

۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۳:۱۶
کد خبر: 81131414
مشكلات فرودگاه دزفول بررسي شد

دزفول-ايرنا-فرماندار دزفول همراه با تعدادي از مسوولان محلي در بازديد از فرودگاه دزفول در جريان مشكلات وكمبودهاي فرودگاه اين شهرستان قرار گرفتند.

' حبيب الله آصفي' روز دوشنبه در بازديد از فرودگاه دزفول به خبرنگار ايرنا افزود: فرودگاه دزفول با همت ادارات شهرستان دزفول ،شهرداري و شوراي شهر ومديريت فرمانداري در سالهاي گذشته افتتاح شد و جمع وسيعي از مسوولان استاني و شهرستاني به ويژه امير كيم عصاره براي توسعه اين فرودگاه تلاش كردند تا مشكلات اين مجموعه به حداقل برسد .

وي گفت: فرودگاه دزفول حدود دو ونيم ميليون نفر از مردم شمال خوزستان و استان هاي ديگر را تحت پوشش قرار مي دهد و به طور مستمر شرايط حضور نيروهاي متخصص،پزشكان مجرب ،سرمايه گذاران و مديران ارشد كشور در دزفول را فراهم كرده كه اين امر در صادرات و توسعه اقتصادي دزفول نيز نقش داشته است.

آصفي اظهار اميدواري كرد با تخصيص اعتبارات بيشتر موجبات توسعه اين فرودگاه بيش از پيش فراهم شود.

فرماندار ويژه دزفول گفت:توسعه فرودگاه دزفول موجب توسعه دزفول در كليه زمينه ها مي شود.

امير' كريم عصاره ' مدير فرودگاه دزفول نيز در جريان اين بازديد از بخش هاي مختلف اين فرودگاه مشكلات و كمبودهاي فرودگاه دزفول را به اطلاع فرماندار ويژه اين شهرستان رساند و گفت:كمبود امكانت ساختمان vip ،كمبود اتوبوسهاي حمل مسافر فرودگاه ،كمبود اعتبارات ، توسعه فضاي آشپزخانه و محيط فرودگاه از جمله مشكلات اين فرودگاه مي باشد.

در اين بازديد كه با حضور فرماندار و شهردار دزفول انجام شد مقرر شد گزارشي از نقش فرودگاه دزفول در منطقه تهيه و به استانداري ارائه شود و اعتبار ويژه اي براي توسعه فرودگاه دزفول اختصاص داده شود.

7278/648

سرخط اخبار استان‌ها