۱۷ فروردین ۱۳۹۳، ۱۴:۳۱
کد خبر: 81110109
T T
۰ نفر

حوادث آتش سوزي در سنندج كاهش يافت

۱۷ فروردین ۱۳۹۳، ۱۴:۳۱
کد خبر: 81110109
حوادث آتش سوزي در سنندج كاهش يافت

سنندج - ايرنا - مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري سنندج گفت: حوادث آتش سوزي در تعطيلات نوروز و همچنين چهارشنبه آخر سال، نسبت به سال هاي قبل به صورت چشمگيري كاهش يافت.

جلال اصغري روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: تمامي نيروهاي اين سازمان در ايام تعطيلات نوروز در پنج ايستگاه و سه پايگاه و همچنين در روز طبيعت با اختصاص شش اكيپ سيار و ثابت در سطح شهر در آماده باش كامل بودند.

وي از انجام 18 مورد عمليات آتش نشاني و امدادگري در ايام تعطيلات نوروز و چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: از اين 18 عمليات 12مورد مربوط به آتش سوزي و شش مورد هم مربوط به عمليات امداد گري بوده است.

اصغري در خصوص آمار سال هاي گذشته در ايام تعطيلات نوروز نيز گفت: در سال 92، سي و يك عمليات شامل 17 عمليات آتش سوزي و 14 مورد امدادگري، در سال 91، سي و سه عمليات شامل 20 عمليات آتش سوزي و 13 مورد امدادگري و در سال 90 هم 27 مورد شامل 16 عمليات آتش نشاني و 11 مورد امدادگري در سطح شهر صورت گرفت.

وي افزود: در ايام تعطيلات نوروز بيش از سه هزار برشور رعايت نكات ايمني در سفر نوروز طبيعت در بين شهروندان و مسافران نوروزي در سطح شهر هم توزيع شد.

اصغري تعامل و همكاري شهروندان و همكاري دستگاه هاي امداد رسان از يك سو و همكاري نيروي انتظامي و اطلاع رساني رسانه را از سوي ديگر در كاهش حوادث امسال بسيار موثر دانست و ابراز اميدواري كرد با برنامه ريزي و آموزش نكات ايمني به شهروندان، در سال جديد شاهد كاهش بيش از پيش حوادث در سطح شهر باشيم.ك/3

570/533