۱۷ فروردین ۱۳۹۳، ۱۱:۵۸
کد خبر: 81109714
T T
۰ نفر
شكوفايي اقتصادي با تكيه بر فرهنگ اسلامي محقق مي شود

كرج-ايرنا- مسوول دفتر نمايندگي در سپاه امام حسن مجتبي (ع) استان البرز گفت: شكوفايي اقتصادي كشور با تكيه بر فرهنگ غني اسلامي و كار و تلاش مضاعف محقق مي شود.

حجت الاسلام 'محمد جواد موحد'روز يكشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود:

با تمسك به فرهنگ غني اسلامي و پيدا كردن راهكارهاي اقتصاد اسلامي ، رفاه و عدالت اجتماعي در جامعه اسلامي به وجود مي آيد.

وي، با اشاره به پيام نوروزي مقام معظم رهبري اظهار كرد: رهبر معظم انقلاب با اشراف و نظارت كامل به نيازمندي‎هاي كشور ، امسال را به نام سال 'اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي ' نامگذاري كرد.

مسوول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه امام حسن مجتبي (ع) استان البرزدر ادامه سخنان خود با اشاره به نظام اقتصاد اسلامي بيان كرد: نظام اقتصاد اسلامي عبارت است از مجموعه قواعد درزمينه روش تنظيم حيات اقتصادي و حل مشكلات اقتصادي براي تامين عدالت اجتماعي و نيل به سعادت بشر و رسيدن به جامعه‌ي فاضله‌اي مورد نظر پيامبران وائمه‌ اطهار(ع ) است.

وي گفت: بايد توجه داشت كه فرهنگ اصل و اساس هرجامعه است وپيشرفت در عرصه‎هاي سياسي، اقتصادي و اجتماعي در سايه ي تحول و پيشرفت فرهنگي ميسرخواهد شد لذا غلبه بر مشكلات و تحريم هاي اقتصادي تنها در سايه ي شكوفايي فرهنگ محقق مي شود.

حجت الاسلام موحد در پايان ابراز اميدواري كرد با تمسك بر فرهنگ غني اسلامي و پيدا كردن راهكارهاي اقتصاد اسلامي در جامعه رفاه و عدالت مورد نظر اسلام ناب و آنچه مورد نظر رهبر معظم انقلاب است، محقق شود.ك/3

693/ 691