۱۶ فروردین ۱۳۹۳، ۱۶:۵۰
کد خبر: 81108899
T T
۰ نفر
اقتصاد مقاومتی در بستر تغییر نگرش فرهنگ اقتصادی محقق می شود

شهرری-ایرنا- دبیر كمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اقتصاد مقاومتی تنها در بستر تغییر نگرش فرهنگ اقتصادی مردم محقق می شود.

' ابراهیم نكو' روز شنبه در گفت وگو اختصاصی با ایرنا اظهار كرد: با توجه به نام گذاری امسال ازسوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی باید به این مطلب توجه داشت كه همكاری مردم و مسوولان دستگاههای اجرایی می تواند ایران را در این زمینه موفق كند.

وی افزود: ما باید ابتدا برخی از رفتارهایی را كه به فرهنگ تبدیل شده است تغییر دهیم تا بتوانیم سیاست های اقتصاد مقاومتی و منویات رهبر معظم انقلاب را در زمینه های اقتصادی اجرایی كنیم.

وی تاكید كرد: دولت یازدهم مدیریت و تلاش خود ا برای تحقق تدبیر رهبر معظم انقلاب به كار بسته و در این زمینه برنامه ریزی كرده است.

نكو افزود: مسوولان توجه داشته باشند كه تدبیر رهبری در نام گذاری امسال به این معنا نیست كه ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی به فراموشی سپرده شود بلكه با هدف قرار دادن آن سیاست ها در این جهت حركت كند.

نماینده بهارستان و رباط كریم در مجلس شورای اسلامی به نقش و عملكرد مجلس اشاره كرد و گفت: مجلس از سال گذشته با تشكیل كارگروه اقتصادی تلاش خود را در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی به كار بست و پیگیر اجرای این سیاست ها در دستگاه هاست.

وی به مدیریت اقتصادی در دستگاه های مختلف اشاره و تصریح كرد: مدیریت در دستگاه ها و وزارتخانه ها باید جهادی بوده و درصورت كوتاهی باید جوابگو باشند.

1724/1914/ 1495
۰ نفر