۱۰ فروردین ۱۳۹۳، ۱۳:۰۳
کد خبر: 81103207
T T
۰ نفر
وجود پروژه های نیمه تمام، از موانع اصلی رشد اقتصادی و زیباسازی شهرها در لرستان هستند

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: وجود پروژه های عمرانی نیمه تمام در سطح استان به ویژه در حوزه عمران و توسعه شهری، از موانع اصلی رشد و توسعه اقتصادی استان و بهبود وضعیت شهرها برای زیباسازی و عمران شهری امحسوب می شوند.

به گزارش ایرنا، 'هوشنگ بازوند' در دیدار با شهردار و مدیران بخش های مختلف شهرداری خرم آباد، افزود: یكی از برنامه های محوری و مهم مدیریت اجرایی استان لرستان در حوزه فعالیت های مرتبط با مدیریت شهری، برنامه ریزی علمی و كارشناسی برای تعیین تكلیف پروژه های نیمه تمام عمران و زیباسازی شهری است.

وی اظهار كرد: باید پذیرفت كه نیمه كاره ماندن و طولانی شدن عمر اجرای پروژه های عمران شهری، علاوه بر برهم زدن زیبایی و مبلمان شهری به لحاظ مالی نیز موجب از بین رفتن سرمایه ها و منابع مالی و مرگ اقتصاد در استان شده است.

استاندار لرستان گفت: دراین راستا و برای حل این مشكل، باید با فكر و برنامه ریزی صحیح و ایجاد راهكارهای مناسب علاوه بر رفع موانع و مشكلات اجرای پروژه های نیمه تمام شهری و طراحی و تعریف پروژه های جدید، چهره و مبلمان شهر را تغییر دهیم.

بازوند افزود: شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر خرم آباد باید برای تحقق این مهم، زمینه برای حضور و مشاركت فعال بخش خصوصی در روند اجرای طرح های عمران شهری و توسعه مبلمان شهری با هدف جذب گردشگر و ایجاد فرصت های شغلی مولد را فراهم كنند.

1625