۸ فروردین ۱۳۹۳، ۱۵:۰۸
کد خبر: 81101355
T T
۰ نفر

تشكر ستاد مركزي راهيان نور از رهبر انقلاب

۸ فروردین ۱۳۹۳، ۱۵:۰۸
کد خبر: 81101355
تشكر ستاد مركزي راهيان نور از رهبر انقلاب

تهران - ايرنا - رييس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس طي نامه اي از حضور پربركت رهبر معظم انقلاب در جمع كاروان هاي راهيان نور در يادمان شرق كارون تشكر كرد.

به گزارش ايرنا، ستاد مركزي راهيان نور كشور امروز (جمعه) اعلام كرد: سردار سرتيپ بهمن كارگر رييس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس طي نامه اي از حضور پربركت رهبر معظم انقلاب در جمع كاروان هاي راهيان نور در يادمان شرق كارون در ششم فروردين امسال تشكر كرد.

درنامه رييس ستادمركزي راهيان‌ نوركشورآمده است:تلاش براي زنده نگهداشتن ياد و خاطره دفاع مقدس، مغتنم شمردن فرصت راهيان نور، تجربه آموزي و بصيرت در راهيان نور و همه‌ي تكاليفي را كه فرموديد آويزه گوشمان خواهد بود و همه همّت خود را براي عينيت بخشيدن به آن ها به كار خواهيم گرفت.

وي دراين نامه كه آن را عهدنامه و تجديد بيعتي از سوي سربازان پا در ركاب رهبر انقلاب در راهيان نور مي داند، تاكيد كرد:‌ اماما! در خط مبارزه با استكباري كه به ما شناسانديد حتي يك لحظه توقف نخواهيم كردوشهيدان را گواه مي‌گيريم كه تا تحقق آرمان هاي والاي انقلاب و وصول به آينده ي اميدبخشي كه نويد آن را داديد از پا نخواهيم نشست.

رييس ستاد مركزي راهيان نورافزود: اي امام بزرگوار؛ بيانتان از تأكيد بر لزوم زنده نگه داشتن يادوخاطرات مجاهدت هاو جانفشاني هاي مناطق مختلف عملياتي، و رزمندگان و شخصيت هاي نقش آفرين دوران دفاع مقدس، جلوگيري از تخطئه كردن مسيري كه امام بزرگوار، آن حكيم و بنده الهي معين كرده بود و فرموده‌تان كه «بزرگترين درس انقلاب اسلامي به ملت ايران اين بود كه نشان داد، راه رسيدن به آرمان هاي بلند، مجاهدت وجانفشاني و ايستادگي بر سر اين آرمانها است» عهد جاودانه ملت ما با ولايت است.

وي با تاكيد بر اين جمله رهبر انقلاب كه «دشمن مي خواهد فداكاري هاي دفاع مقدس و شخصيت هايي كه فداكاري كردند رااز ياد ببريم. نگذاريد ياد دوران دفاع مقدس از يادها برود» افزود: اماما! به روح ملكوتي حضرت روح الله (ره) و خون پاك شهداسوگند ياد مي‌كنيم كه منويات و فرامين حضرت عالي را بر ديده نهاده و با همه توان، با «عزم ملي و مديريت جهادي»، از راهيان نور، اين «ابتكار الهي وانقلابي»، حراست، و با تمسّك به منويات و فرامين ولي‌فقيه زمان، فرصت‌هاي مفيد، ارزنده و سازنده‌اي را براي شناخت سيره‌ي شهدا و «زيارت با معرفت» سرزمين‌هايي كه با حماسه‌هاي الهام‌بخش آنان شهرت يافته‌اند فراهم نمائيم.

فراهنگ(1)**1003**1590
۰ نفر