۶ فروردین ۱۳۹۳، ۱۴:۱۶
کد خبر: 81099781
T T
۰ نفر

60 سبد كالا در بين مددجويان كوي مهرگان نكا توزيع شد

۶ فروردین ۱۳۹۳، ۱۴:۱۶
کد خبر: 81099781

ساري- ايرنا- مدير كميته امداد امام خميني (ره) نكا از توزيع 60 سبد غذايي بين مددجويان كوي مهرگان اين شهر در نوروز امسال خبر داد.

' سيد رضا ساداتي ' روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: ارزش هر سبد كالاي توزيع شده در بين مددجويان كوي مهرگان بيش از 830 هزار ريال بوده كه در مجموع حدود 50 ميليون ريال در اين رابطه هزينه شده است.

وي اين سبد كالا را شامل مرغ، خرما، پنير، قند، روغن و حبوبات عنوان كرد و يادآور شد: اين سبد كالا در آستانه سال نو با هدف ياري رساندن و مساعدت به خانواده هاي نيازمند تحت حمايت ساكن در شهرك مهرگان نكا توزيع شد.

ساداتي همچنين از توزيع 100 پرس غذاي گرم توسط يكي از خيرين در كوي مهرگان نكا در طول اين مدت خبر داد و گفت: خوشبختانه با كمك خيرين در رابطه با توزيع غذاي گرم به اين منطقه در طول سال مساعدت هاي ويژه اعمال مي شود.

وي در ادامه خواستار اهتمام بيشتر مردم و افراد خير براي حل مشكلات مددجويان زير پوشش اين نهاد شد و اظهار داشت: كميته امداد در همه شرايط نيازمند كمك خيرين به نيازمندان است تا كمك ها از راه قانوني و درست و هدايت شده به دست افراد نيازمند برسد.

ساداتي گفت: اقلام ياد شده در اختيار خانوارهاي زير پوشش كميته امداد امام خميني (ره)نكا در كوي مهرگان اين شهرستان قرار داده شده است.

حدود هشت هزار نفر در شهرستان نكا به صورت دائم و موردي تحت پوشش خدمات كميته امداد امام خميني (ره) نكا هستند.ك/3

7332/503