۶ فروردین ۱۳۹۳، ۱۲:۲۴
کد خبر: 81099555
T T
۰ نفر
جزئیات بیشتری از حادثه واژگونی اتوبوس راهیان نور كرمان اعلام شد

كرمان - ایرنا - مسوول روابط عمومی سپاه ثارالله استان كرمان گفت: 9 جانباخته و تمامی مجروحان حادثه واژگونی اتوبوس كاروان راهیان نور كه از این استان به مناطق عملیاتی سابق در خوزستان اعزام شده بود امروز به كرمان بازگردانده می شوند.

سرهنگ 'محمدرضا كارنما' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این كاروان به صورت هیاتی و خانوادگی از خانوك در شهرستان زرند به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شده بود كه پس از این حادثه جانباختگان، مجروحان و برخی خانواده های اعضای این كاروان امروز با هماهنگی انجام شده از سوی مردم این شهر با پرواز ویژه هواپیمایی ماهان از اهواز به كرمان برمی گردند.

وی ادامه داد: این كاروان شامل دو اتوبوس به صورت خانوادگی بود و یك اتوبوس برای مردان و یك اتوبوس برای زنان در نظر گرفته شده بود كه اتوبوس حامل مردان ساعت 14 دیروز پنج كیلومتر پس از طلاییه به سمت یادمان شهدای هویزه واژگون می شود. علت این حادثه توسط كارشناسان در دست بررسی است.

او گفت: بیشتر مجروحان این حادثه به صورت سرپایی درمان شدند اما پنج نفر از آنها در بیمارستانهای شهید بقایی و گلستان اهواز بستری هستند و حال هیچیك از آنها وخیم گزارش نشده است.

مسوول روابط عمومی سپاه ثارالله كرمان افزود: اعضای این كاروان همگی بیمه بوده و از نظر قوانین و مقررات همه موارد برای این سفر رعایت شده بود.

وی 'محمدعلی، علی و محمدرضا اسدی' هر سه 15 ساله، 'محسن اسدی' 38 ساله، 'سجاد عربپور' 15 ساله، 'رضا خالقی' 16 ساله، 'امیرحسین ابراهیمی' 15 ساله و نیز 'امیرحسین رحیم آبادی و حمید علیزاده' را جانباختگان این حادثه نام برد.ك/3

7443/8154/2624
۰ نفر