۶ فروردین ۱۳۹۳، ۹:۳۴
کد خبر: 81099237
T T
۰ نفر
باور درونی به حركت جهادی تحقق شعار سال را عملیاتی می كند

تبریز - ایرنا - رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی گفت: باور و اعتقاد درونی و قلبی به حركت جهادی، تحقق شعار امسال را عملیاتی می كند.

محمد اسماعیل سعیدی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: نامگذاری سال 93 به عنوان 'اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی'، لازمه حركت سریع كشور به سمت توسعه و ترقی است و مسوولان دستگاه های اجرایی و فرهنگی كشور رسالتی بزرگ در این زمینه برعهده دارند.

وی اظهار كرد: برای تحقق این شعار باید ابتدا مسوولان به حركت جهادی معتقد باشند و مردم نیز برای تحقق آن با عزم ملی و متفاوت از سال های گذشته ورود كنند تا وضعیت كنونی اقتصادی به سرعت سپری شود.

سعیدی ادامه داد: بدون تردید تحقق شعار امسال می تواند كشور را در ابعاد مختلف اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی به آرامش قابل قبول و قابل اتكا برساند.

وی گفت: باید عملكرد مدیران و مسوولان دولتی درقالب مدیریت جهادی ارزیابی و نقاط ضعف رفع و نقاط قوت تقویت شود.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسكو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه فرهنگ زیربنای اقتصاد است، افزود: اقتصاد اصلاح نمی شود مگر آنكه فرهنگ و سبك زندگی ما اصلاح شود.

سعیدی دوران هشت سال دفاع مقدس را بهترین نمونه برای مدیریت جهادی در اداره كشور دانست كه باعث پیروزی ایران در میدان نبرد با چندین كشور قدرتمند شد.

7236/587/245
۰ نفر