۲۹ اسفند ۱۳۹۲، ۱۴:۴۱
کد خبر: 81095550
T T
۰ نفر
دو گروه ثابت و سيار تعزيرات حكومتي براي كنترل بازار همدان فعال است

همدان - ايرنا - مديركل تعزيرات حكومتي استان همدان گفت: براي نظارت بر بازار در ايام نوروز دو گروه ثابت و سيار همراه با مراجع نظارتي تا پايان فروردين ماه فعال است.

'رضا سعيدي' روز پنجشنبه به خبرنگار ايرنا گفت: گروههاي تعزيراتي استان همدان در قالب يك تيم گشت زني و يك تيم ثابت تا 15 فروردين از ساعت هشت صبح تا 19 فعال است.

وي با بيان اينكه كار بازرسي و نظارت بر اصناف و بازار بر عهده اتاق اصناف هر شهرستان و معاونت بازرسي سازمان صنعت معدن و تجارت است اظهار داشت: بازرسان تعزيرات حكومتي به تخلفات حادث شده و نيز گزارش هاي مردمي به سرعت رسيدگي مي كنند و بلافاصله حكم لازم الاجرا صادر خواهند كرد.

وي با بيان اينكه اين گروهها به صورت تمام وقت و شبانه روز نسبت به كنترل اماكن اقامتي، رستوران ها و اماكن تفريحي اقدام مي كنند افزود: از 17 اسفند ماه سالجاري تا كنون 200 فقره پرونده تعزيراتي تشكيل شده كه در طي رسيدگي به اين تعداد پرونده 325 ميليون ريال وصول جرائم شده است.

سعيدي گفت:در ايام نوروز و تعطيلات بازرسان تعزيرات حكومتي در كنار مردم خواهند بود و به گزارش ها و شكايات آنان در حوزه هاي صنفي و بهداشتي به صورت جدي رسيدگي خواهد شد.

مديركل تعزيرات حكومتي استان همدان از شهروندان خواست تا هرگونه شكايت خود را با سامانه 124 اعلام كنند تا به شكايات آنها رسيدگي شود.

7529/551