۲۷ اسفند ۱۳۹۲، ۱۴:۵۲
کد خبر: 81093335
T T
۰ نفر
اجرای طرح ایمنی وسلامت مسافران نوروزی توسط هلال احمردلیجان آغاز شد

دلیجان، خمین - اجرای چهاردهمین دوره طرح مسافران نوروزی با عنوان 'ایمنی و سلامت' با هدف پیشگیری از تصادفات و داشتن سفری ایمن و سالم در ایام نوروز با همكاری سازمان های مرتبط و تلاش داوطلبان جوان جمعیت هلال احمر دلیجان آغاز شد.

رییس جمعیت هلال احمر دلیجان اظهارداشت: این طرح با شعار 'بی گدار به جاده نزنیم، ظریف برانیم' به منظورتمركزفعالیتهای خدمات رسانی به مسافران نوروزی از 27 اسفندماه جاری تا 15 فروردین ماه 93 در دلیجان به اجرا درمی آید.

'حمیدرضا اشرفی' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در اجرای این طرح؛ خدمات امدادی، بشردوستانه، عام المنفعه، درمانی بهداشتی، گردشگری سیاحتی و فرهنگی مذهبی و نیز معرفی فعالیت ها و اهداف سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به مسافران نوروزی ارائه می شود.

وی گفت: راه اندازی ایستگاه های سلامت در پست های نوروزی از دیگر اقدامات امدادی سازمان جمعیت هلال احمر است كه با هدف توجه افراد جامعه به مضرات افزایش قند خون در سلامتی جسمی و لزوم كنترل فشار خون در افراد سالمند با توزیع بروشورهای سلامتی و اطلاعات بیماریهای شایع در سفر خدمات دهی می كند.

وی افزود: دراجرای این طرح 30 نفر (15 دختر و 15 پسر) از اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و روزانه چهار نفر (دو دختر و دو پسر) با استقرار در دو دستگاه كانكس در ورودی پلیس راه (ویژه خواهران) و جاده اصفهان (مخصوص برادران) به ارائه خدمات ایمنی و سفر و همچنین راهنمای مسافران نوروزی می پردازند.

588/555