۲۷ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۳۷
کد خبر: 81092967
T T
۰ نفر

جرائم خشن در قروه 31 درصد كاهش داشته است

۲۷ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۳۷
کد خبر: 81092967
جرائم خشن در قروه 31 درصد كاهش داشته است

قروه - ايرنا - فرماندهي نيروي انتظامي شهرستان قروه گفت: جرائم خشن و انواع سرقت در شهرستان قروه در سال جاري و در مقايسه با سال گذشته 31 درصد كاهش يافته است.

سرهنگ رضا رمضاني روز سه شنبه در گفت و گو با ايرنا، افزود: در اين مدت60 درصد تصادفات درون شهري منجر به فوت و 11 درصد تصادفات درون شهري منجر به جرح كاهش يافته است.

وي اظهار كرد: همچنين دستگيري و كشف مواد مخدر و باندهاي مرتبط با توزيع و قاچاق مواد مخدر افزايش 362 درصدي داشته است كه اين امور با در نظر گرفتن بعد پيشگيرانه در وقوع انواع جرايم و تامين امنيت عمومي با تقويت كار گروهي و هم افزايي يگان هاي عملياتي شهرستان انجام شده است.

وي از افزايش 156 درصدي كشفيات سلاح هاي غير مجاز، افزايش 115 درصدي جمع آوري محصولات ضد فرهنگي، افزايش 20 درصدي كشفيات تجهيزات ماهواره ايي و افزايش 146 درصدي كشفيات كالاي قاچاق با زحمات شبانه روزي نيروهاي انتظامي و نظامي شهرستان طي سال جاري خبر داد.

سرهنگ رمضاني به يكي از ماموريت هاي تاثيرگذار در بحث ايجاد احساس امنيت اشاره كرد و گفت: افزايش كارآمدي مركز فوريت هاي پليسي 110 با نظارت ويژه و ايجاد حساسيت در مسوولين در فرايند كار اعم از اپراتوري، ابلاغ پيام، نحوه حضور و نحوه اقدام و پاسخگويي صورت گرفته است.

وي از كسب 95 درصدي رضايتمندي مردم از عملكرد پليس و پليس 110 در اين شهرستان خبر داد.

فرماندهي نيروي انتظامي شهرستان با اشاره به اينكه استاندارد سازي و تعالي رفتار كاركنان نيروي انتظامي از مهم ترين اقدامات است، اظهار كرد: تقدير و تشكر مردم از نيروي انتظامي 57 درصد افزايش داشته است و انتقادات نيز 18 درصد كاهش يافته است كه از طريق اعلام به سامانه 197 ثبت و بررسي شده است. ك/3

7345/570