۲۵ اسفند ۱۳۹۲، ۱۹:۱۳
کد خبر: 81090549
T T
۰ نفر
امامان جماعت با كوتاه و روان سخن گفتن جوانان بیشتری را جذب می كنند

سنندج – ایرنا - مدیر مركز بزرگ غرب كشور گفت: امامان جماعت باید مطالب خود را كوتاه، روان و نافذ بیان كنند تا تاثیرگذاری مطلوبی را در بین آحاد جامعه بویژه جوانان داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محرمعلی فراشی روز یكشنبه در كارگاه آموزشی مبلغان و ائمه جماعت مدارس دخترانه سنندج، افزود: خوش اخلاقی یكی دیگر از الزامات امامت است و دین مبین اسلام بر اساس خلق نبوی گسترش پیدا كرده است.

وی اظهار كرد: واگذاری امور نماز جماعت به دانش آموزان، مشاركت دادن آنها در حركت‌های دینی و تقویت تقوا در بین جوانان و آحاد جامعه از دیگر اموری است كه امامان جماعت باید به آنها توجه بیشتری نشان دهند.

وی ابراز امیدواری كرد: با برنامه ‌ریزی های مناسب زمینه برای گسترش و ترویج دین مبین اسلام در بین جوانان و نوجوانان فراهم شود.

مدیر مركز بزرگ غرب كشور گفت: تبیین مبانی دینی و عقیدتی در بین جوانان و نوجوانان و پاسخگویی به شبهات دینی آنان از مهم‌ترین راه‌های خنثی كردن توطئه‌های فرهنگی دشمنان است.

وی افزود: حوزه های علمیه باید فرآورده‌ های علمی تولید شده بر اساس متون دینی را برای توزیع بین دانش آموزان در اختیار آموزش و پرورش قرار دهند.

وی گفت: ابتدا باید مشكلات را آسیب شناسی كرد و سپس با برنامه ‌ریزی و اجرای برنامه های پژوهشی ، به سوالات و شبهات جوانان پاسخ دهیم كه این كار بدون همكاری مستمر دستگاه‌های فرهنگی امكان پذیر نخواهد بود. ك/2

570