۲۵ اسفند ۱۳۹۲، ۱۴:۰۶
کد خبر: 81089997
T T
۰ نفر
مردم عجب شير با پاكسازي محلات و خيابان ها به استقبال عيد رفتند

عجب شير، مراغه - ايرنا - اقشار مختلف مردم عجب شير شامل مسوولان ادارات، فرهنگيان، بازاريان، كارگران و دانشجويان در اقدامي خودجوش با پاكسازي كوچه ها، محلات و خيابان هاي اين شهر به استقبال از عيد نوروز رفتند.

به گزارش روز يكشنبه ايرنا، در اين آيين، فرماندار، شهردار، اعضاي شوراي اسلامي و جمعي از روساي ادارات اين شهرستان به همراه اقشار مختلف مردم اقدام به پاكسازي سطح اين شهرستان كردند.

فرماندار عجب شير در اين آيين گفت: اين حركت نشاندهنده فرهنگ بالاي مردم اين شهرستان در مشاركت براي انجام كارهاي فرهنگي، اجتماعي و سياسي است.

اژدر علمي افزود: با اقدامات انجام شده از سوي مسوولان و مردم اين شهرستان، نوروز امسال عجب شير نسبت به سال‌هاي گذشته بهتر و متفاوت‌تر خواهد شد.

وي از شهردار خواست در خصوص جذب سرمايه ‌گذار به اين شهر تلاش جدي داشته و با قرار دادن شهرداري الكترونيك در اولويت كاري خود، هرچه سريع ‌تر موضوع برون‌ سپاري كارها را در اين مجموعه نهادينه كند.

شهردار عجب شير نيز در اين آيين گفت: مشاركت مردم در عرصه پاكيزگي و نظافت معابر سطح شهر و تعامل و همكاري بيشتر شهروندان با نيروهاي خدماتي شهرداري براي داشتن شهري پاك و زيبا از جمله اهداف اين طرح جهادي است.

شهريار برقي با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص تنظيف و شستشوي معابر شهري افزود: عمليات نظافت خيابان‌ها و كوچه‌هاي سطح شهر در قالب طرح استقبال از بهار از اوايل بهمن آغاز شده و با تمام قوا تا پايان سال ادامه مي يابد.

وي با قدرداني از همكاري خوب مردم با شهرداري عجب شير، از ساير شهروندان خواست بار ديگر در راستاي داشتن شهري زيبا و پاكيزه براي استقبال از بهار و ميهمانان نوروزي ياريگر نيروهاي شهرداري در پاك‌سازي معابر شهري باشند.

7485/590/587