۲۴ اسفند ۱۳۹۲، ۱۴:۱۵
کد خبر: 81088398
T T
۰ نفر
اعتدال گرايي و توسعه، مهمترين اولويت كاري من است

گنبدكاووس - ايرنا - سرپرست فرمانداري گنبدكاووس، اعتدال گرايي و توسعه همه جانبه اين شهرستان را مهمترين اولويت كاري خود اعلام كرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، 'محمد حميدي' روز شنبه در آيين معارفه خود بعنوان سرپرست فرمانداري شهرستان گنبدكاووس كه با حضور استاندار گلستان برگزار شد، گفت: من نيروي سياسي نيستم و نخواهم بود بلكه يك نيروي اجرايي و فني با 18 سال سابقه بوده و هستم.

وي، اعتدال گرايي و پرهيز از افراط و تفريط، توجه بيشتر به وحدت اقوام و مذاهب اسلامي و توسعه همه جانبه شهرستان را 3 اصل مهم خودش اعلام كرد و افزود: تمام توان و تجربه خود را جهت تحقق اين اهداف بكار خواهم بست و دراين راه به كمك و همراهي نماينده مجلس، ائمه جمعه، مسوولان و مردم نياز دارم.

حميدي با بيان اينكه گنبدكاووس شهرستان بزرگ استان گلستان است و داراي قابليت هاي فراوان مي باشد، اضافه كرد: مردم از حرف و شعار خسته شدند و منتظر عمل هستند، پس بايد تلاش كرد خواسته مردم محقق شود.

وي، حمايت و پشتيباني از سرمايه گذاران داراي طرح توجيهي را از ديگر اولويت هاي خود در گنبدكاووس اعلام كرد و گفت: شخصا مسائل مربوط به اين دسته از سرمايه گذاران را كه فقط بدنبال كسب مجوز نيستند، پيگيري خواهم كرد تا به سرانجام برسد.

فرماندار سابق گنبدكاووس نيز دراين آيين بابيان اينكه درمدت حدود 9 سال فرمانداري درسه شهرستان واقع درشرق گلستان، صداقت مهمترين سرمايه من بوده است، گفت: دراين مدت هرگز صداقت با چيز ديگري معاوضه نكردم.

'نوراله نوراللهي' افزود: مسووليت قبول كردن درجمهوري اسلامي به منزله رسيدن به رفاه و آسايش نيست بلكه تحمل سختي ها براي رفع مشكلات و نيازهاي مردم است و مسوولان ناگزيرند، طمع تلخ سختي ها را براي شيرين شدن ذائقه مردم بچشند.

وي با اشاره به برخي صفات كاري خود، اضافه كرد: درمولفه وحدت بين اقوام و مذاهب و نيز حفظ آن شعاري عمل نكردم و امروز شاهد وجود وحدت و صميميت بسيار خوب دراين منطقه هستيم.

نوراللهي با قدرداني از مردم شيعه و اهل سنت گنبدكاووس و مسوولان آن در همراهي با ايشان درمدت مسووليت فرمانداري، مردم را بهترين قضاوت كننده درخصوص عملكرد مسوولان دانست.

شهرستان گنبدكاووس بابيش از 325 هزار نفر جمعيت درشرق استان گلستان واقع است.

/7479/622/