مدير كل ورزش و جوانان آذربايجان شرقي قهرماني تيم فوتسال دبيري تبريز در ليگ برتر باشگاه هاي ايران را به مردم آذربايجان تبريك گفت

تبريز - ايرنا - مدير كل ورزش و جوانان استان آذربايجان شرقي در پي قهرماني تيم فوتسال دبيري تبريز در ليگ باشگاه هاي ايران، در پيامي اين موفقيت با ارزش را به استاندار، جامعه ورزشي، كادر فني و مديريتي، بازيكنان و هواداران اين تيم تبريك گفت.

در پيام سيد محمد شروين اسبقيان آمده است: پس از قهرماني مقتدرانه تراكتورسازي در جام حذفي و صعود به ليگ باشگاه هاي آسيا و حضور موفق در ليگ باشگاه هاي آسيا، اينبار قهرماني تيم دبيري تبريز در ليگ فوتسال باشگاه هاي كشور براي اولين بار در تاريخ استان موجب شادي و سرور و مباهات جامعه ورزشي استان و مسوولان شد.

در ادامه اين پيام تاكيد شده است: بي ترديد قهرماني رقابت هاي فوتسال به طرفداران و هواداران باتعصب و با فرهنگ تيم دبيري تعلق دارد كه در كنار و همراه اين تيم، نقش مهمي در موفقيت هاي آن ايفا كردند.

مدير كل ورزش و جوانان آذربايجان شرقي در اين پيام اظهار اميدواري كرده است: اين قهرماني ارتقا و توسعه جايگاه ورزش استان در كشور را نشان مي دهد.

تيم دبيري تبريز توانست با 60 امتياز قهرمان فصل 1392 ليگ فوتسال و پانزدهمين دوره اين پيكارها شود.

اين تيم عصر روز پنجشنبه با تساوي 2- 2 مقابل تاسيسات تهران به عنوان قهرماني پانزدهمين دوره ليگ برتر باشگاه هاي ايران دست يافت.

587