۲۰ اسفند ۱۳۹۲، ۱۸:۲۴
کد خبر: 81083148
T T
۰ نفر
حضور نمایندگان مجلس در محل تمرین تیم ملی كشتی آزاد پیش از اعزام به آمریكا

تهران - ایرنا - چهار تن از اعضای فراكسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در آخرین تمرین تیم ملی كشتی آزاد ایران در خانه كشتی شماره یك مجموعه ورزشی آزادی تهران پیش از اعزام به مسابقه های جام جهانی آمریكا حضور یافتند.

به گزارش ایرنا، سیدهادی حسینی، حسین گروسی، كمال علیپور و بهروز نعمتی با حضور در آخرین تمرین تیم ملی كشتی آزاد، ضمن دیدار با اعضای تیم ملی و كادر فنی، برای ملی پوشان در جام جهانی آرزوی موفقیت كردند.

سخنگوی فراكسیون ورزش مجلس در جمع ملی پوشان كشتی آزاد گفت: فراكسیون ورزش مجموعه ای حامی ورزش و محمود گوردزی وزیر ورزش و جوانان است اما این به آن مفهوم نیست كه انتقاد نكنیم.

سیدهادی حسینی افزود: ما در عین حال كه همكاری خوبی با وزرات ورزش و جوانان داریم، انتقادهای خود را برای سرعت بخشیدن در انجام امور مطرح می كنیم.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس به عنوان زبان ملت انتقادهای خود را انجام می هند و این به معنی عیب جویی نیست، بلكه به معنی پاك كردن عیب ها و رفع نواقص است.

سخنگوی فراكسیون ورزش مجلس همچنین رسول خادم را از افتخارات ورزش كشور دانست و گفت: كمتر زمانی پیش آمده كه فردی تحصیلكرده، مدیر و دارای سوابق قهرمانی، سكاندار فدراسیون كشتی شود.

حسینی افزود: مردم، رسول خادم را دوست دارند و همیشه مورد حمایت ما است، چرا كه كشتی به عنوان ورزش اول كشور جزیی از زندگی مردم است.

وی با اشاره به اختصاص بودجه بسیار خوب در سال 1393 به فدراسیون كشتی گفت: دو برابر آنچه كه برای كشتی در نظر گرفته شده بود، برای حضور در مسابقه های قهرمانی آسیا و جهان به فدراسیون كشتی اختصاص یافته است.

سخنگوی فراكسیون ورزش مجلس همچنین خطاب به كشتی گیران اعزامی به جام جهانی آمریكا گفت: شما پرچمدار نظام هستید و مردم ضمن خوشحال شدن از پیروزی های كشتی گیران، به اخلاق و منش آنها نیز توجه دارند.

حسینی افزود: به فكر این نباشید كه مردم و مسوولان در زمان بازگشت چگونه از شما استقبال می كنند، چرا كه هدف شما عزت و افتخارآفرینی برای ایران اسلامی است.

سرپرست تیم ملی كشتی آزاد ایران نیز گفت: كشتی در گذشته با مشكلات زیادی روبرو بود ولی اكنون بخشی از مشكلات رفع شده است.

علی بیات اظهار امیدواری كرد، نمایندگان مجلس شورای اسلامی از فدراسیون كشتی و رسول خادم حمایت كنند و كشتی ایران برای همیشه در دنیا حرف اول و آخر را بزند.

ورزشی (3). ** 1067 ** 7537 ** 1589
۰ نفر