۱۲ اسفند ۱۳۹۲، ۱۸:۰۹
کد خبر: 81070440
T T
۰ نفر
اقتصاد مقاومتی نیازمند بازنگری در قوانین مالیاتی و تامین اجتماعی است

تهران بزرگ-ایرنا، دبیركل جامعه انجمن های اسلامی اصناف و بازاریان گفت:مجلس شورای اسلامی باید شفاف سازی قوانین در حوزه های مالیاتی، تامین اجتماعی و قانون كاررا متناسب با سیاست های اقتصاد مقاومتی بازنگری كند.

به گزارش خبرنگار ایرنا'احمد كریمی اصفهانی ' روز دوشنبه درآخرین گردهمایی اصناف و بازاریان در مسجد امام خمینی(ره) بازار تهران در سال1392 اظهار كرد: دستگاه قضایی باید با ایجاد یك فضای مطلوب، امنیت سرمایه گذاران را تامین تا آنها با خیال راحت نسبت به سرمایه گذاری و حتی با تشویق سرمایه گذاران خارجی با هدف صادرات مطلوب نیز اقدام كنند.

كریمی اصفهانی با اشاره به رویه ای كه در بین برخی مسوولان به خصوص در دولت های نهم و دهم رایج شده بود گفت: این رویه زمینه ساز فساد مالی و بروز مشكل در كشورشد.

وی تاكید كرد:زمانبندی و برنامه ریزی حتما باید در كارها رعایت شود واینگونه نباشد كه با گذشت 10 ساله از ابلاغ سند چشم انداز ، چهارچوب های اقتصادی متناسب با این افق نهادسازی نشده است.

كریمی اصفهانی با اشاره به این مطلب كه در زمان جنگ تحمیلی به ناچار اقتصاد متمركز در دست دولت بود یادآوری كرد: بعد از جنگ تحمیلی برنامه ریزی سه دوره برنامه های پنج ساله ،منعكس كننده سیاستهای نظام در بخش های مختلف بود كه بعد از بحث و بررسی و تایید مقام معظم رهبری جهت اجرا به مسئولان ابلاغ می شد .

این فعال بازار تهران بیان كرد: برنامه چهارم بعد از بررسی در مجمع تشخیص مصلحت و اعمال اصلاحاتی از طرف مقام معظم به عنوان سند چشم انداز بیست ساله كشور ارائه شد كه براساس ان جایگاه برتر اقتصادی ایران در منطقه باید محقق شود.

دبیركل جامعه انجمن های اسلامی اصناف و بازار با اشاره به روحیه جهادی دوران دفاع مقدس گفت:این نوع تفكر و روحیه سختكوشانه باید به حوزه اقتصاد نیز تسری یابد.

تهرام564/9977/1539
۰ نفر