۱۲ اسفند ۱۳۹۲، ۱۶:۴۵
کد خبر: 81070262
T T
۰ نفر

خبرهاي نوروزي از خاش

۱۲ اسفند ۱۳۹۲، ۱۶:۴۵
کد خبر: 81070262
خبرهاي نوروزي از خاش

خاش، زاهدان- ايرنا- رييس و اعضاي شوراي اسلامي و مدير عامل سازمان تاكسيراني خاش بر آماده سازي شهر و اجراي طرح كنترل و نظارت تاكسي ها در ايام نوروز تاكيد كردند.

به گزارش ايرنا رييس شوراي اسلامي شهر خاش با اشاره به نامناسب بودن وضعيت آسفالت معابر سطح شهر تاكيد كرد: شهرداري بايد پيش از فرا رسيدن ايام نوروز تعمير، مرمت و لكه گيري آسفالت خيابان ها و زيباسازي شهر را مورد توجه قرار دهد.



يارمحمد شهنوازي در جريان بازديد اعضاي شوراي شهر از پروژه هاي شهرداري و ديدار با برخي كاركنان شهرداري بر لزوم پذيرايي شايسته از گردشگران و مسافران نوروزي تاكيد كرد و گفت: تمهيدات لازم براي انجام اين كار بايد انديشيده شود تا بتوان به خوبي از ميهمانان استقبال كرد.



مدير عامل سازمان تاكسيراني شهرداري خاش روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا گفت: طرح نوروزي كنترل و نظارت تاكسيراني اين شهر از 25 اسفند امسال آغاز و تا 20فروردين 93 ادامه خواهد داشت.

'دادخدا مير' افزود: سازمان تاكسيراني شهرداري خاش با بهره گيري از تمام ظرفيت، امكانات و توان خود با اجراي اين طرح نسبت به كنترل و نظارت برعملكرد تاكسي ها اقدام خواهد كرد.

وي از رانندگان تاكسي ها خواست همانند گذشته با بازرسان و گشت هاي خودرويي سازمان همكاري و نسبت به ارائه خدمات بهينه به شهروندان اقدام كنند.

وي تهيه بروشور از اماكن ديدني خاش را از اقدامات اين سازمان با همكاري شهرداري و ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي عنوان كرد و افزود: اين بروشورها در ايام نوروز توسط تاكسيرانان بين مسافران توزيع خواهد شد. ك/3

7312 / 653