۹ اسفند ۱۳۹۲، ۲۳:۰۴
کد خبر: 81065588
T T
۰ نفر
برترين هاي مسابقات دوگانه بانوان كشور در انديمشك تجليل شدند

انديمشك-ايرنا-طي آئيني از برترين هاي مسابقات دوگانه بانوان كشور در رشته هاي دو صحرانوردي و دوچرخه سواري جمعه شب در كانون شهيد مطهري انديمشك تجليل شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا در اين آيين رييس فدراسيون ورزش هاي سه گانه كشور گفت:امروز شيرزنان و شيردختران ايران اسلامي در مسابقات دوگانه نشان دادند كه مي توانند جايگاه هاي ورزشي ارزشمندي براي خود داشته باشند.

'محمدعلي صبور' افزود:دختران ورزشكار ما همواره با حفظ ارزش هاي اسلامي و اخلاقي توانسته اند در ميادين بين الملي نيز خوش بدرخشند كه اين امر از افتخارات نظام ما محسوب مي شود.

وي افزود:بانوان ورزشكار با اخلاق ما در واقع مايه مباهات و عزت ما هستند و بايد زمينه را براي كسب عناوين قهرماني آنها فراهم نماييم.

صبور با قدرداني از فرماندار و مسوولان انديمشك در برگزاري اين دوره از مسابقات ابراز اميدواري كرد در سالهاي آتي نيز مسابقات با كيفيت بيش از پيش در سطح انديمشك برگزار شود.

'حميدرضا گودرزي' فرماندار انديمشك هم با اشاره به جايگاه اين شهرستان گفت:انديمشك سرزمين لاله هاي سرخ و شهيدان گلگون كفني است كه در قهرمان پروري حرفي براي گفتن دارد ضمن اينكه انديمشك در رشته هاي مختلف ورزشي از شهرهاي مطرح كشور است كه قهرمانان زيادي را تربيت كرده است.

وي با قدرداني از حضور ورزشكاران دوگانه كشور افزود: انديمشك مفتخر است كه ميزبان بيش از 72 ورزشكار از حدود 13 استان كشور بود.

در اين آيين از بانوان ورزشكار برتر اين دوره از مسابقات با لوح تقدير، هديه و جام نمادين تجليل شد.

در رده بزرگسالان زهرا محمدي از زنجان،شكوه طياره خواجوي از اصفهان،فاطمه مير شكاري از فارس نفرات اول تا سوم شده و در بخش تيمي نيز به ترتيب زنجان،فارس و اصفهان اول تا سوم شدند.

در اين دوره از مسابقات دو گانه بانوان در رده اميد مژگان ماوياني از فارس،زهرا بهراميان از فارس و سحر عزيزي از زنجان اول تا سوم شده و در بخش تيمي استان هاي فارس،زنجان و قم عناوين اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در رده جوانان سعيده باباپور از آذربايجان شرقي،بيتا شكاري از گلستان و مليحه قاسمي از گلستان اول تا سوم و در بخش تيمي استان هاي گلستان،اصفهان و فارس عنوان اول تا سوم را كسب كردند.

در رده نوجوانان نيز ساجده موگويي از اصفهان،زهرا ملكي از اردبيل و مهناز قرنجيك از گلستان اول تا سوم شده و در بخش تيمي نيز استان هاي گلستان ،اردبيل و فارس عنوان اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در اين مراسم همچنين از ورزشكاران برتر مسابقه قرآني كه شب گذشته با حضور شركت كنندگان مسابقات دوگانه برگزار شده بود تجليل شد.ك/2

7281/648