۹ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۱۶
کد خبر: 81065033
T T
۰ نفر
ششمین یادواره شهدای روستای دهنو شهرستان بروجن برگزار شد

بروجن، شهركرد - ایرنا - ششمین یادواره شهدای روستای دهنو از توابع شهرستان بروجن با حضور خانواده معظم شهداء، مسوولان، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی، مردم و بسیجیان، عصر پنجشنبه در سالن ورزشی این روستا برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج استان، فرمانده سپاه ناحیه بروجن در این مراسم گفت: در مقابل خانواده شهدا كه اسوه های صبر و استقامت هستند بایستی سر تعظیم فرود آورد، آنان الگوی ایثار و از خودگذشتگی‏ هستند.

سرهنگ پاسدار 'علی كیهانی' تجلیل از شهدا را باعث بقای انقلاب اسلامی دانست و افزود: برگزاری یادواره های شهدا ، یادآوری حماسه ها و ایثار آنان در دوران دفاع مقدس است.

یكی از جانباز روشندل نیز در این مراسم با گرامیداشت یادو خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، گفت: در این محفل نورانی شهدا حضور دارند و ما در محضر پاك و ارواح طیبه شهدا قرار داریم.

دكتر 'احمد ضیایی' افزود: فلسفۀ برگزاری یادواره ها شناخت راه شهدا است، زیرا شهدا یقین داشتند حضرت امام (ره) از هوای نفس پیروی نمی كنند و به همین خاطر همه دستورات امام را می پذیرفتند .

وی ادامه داد: وظیفۀ امروز ما پیروی از ولایت است زیرا با پیروی از ولایت به سر منزل مقصود می رسیم .

شركت كنندگان در ششمین یادواره شهدای روستای دهنو با حضور در گلزار شهدا و قرائت فاتحه به مقام والای شهیدان ادای احترام كردند.

/558/