۸ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۳۲
کد خبر: 81063939
T T
۰ نفر
استفاده از ظرفیت های گردشگری روند توسعه سلطانیه را شتاب می بخشد

سلطانیه، زنجان – ایرنا – فرماندار شهرستان سلطانیه گفت: استفاده از ظرفیت های توریستی و گردشگری سلطانیه روند توسعه این شهرستان را تسریع می بخشد.

به گزارش ایرنا پرویز خالقی روز پنجشنبه با بیان این مطلب افزود: نوروز سال 93 استقبال از مسافرین به صورت سراسری در شهرستان سلطانیه نیز انجام خواهد شد.

وی اظهار كرد: : بخشداری های تابعه شهرستان باید از طریق دهیاری ها این طرح را به روستاهای شهرستان و با اقدامات مختلف تبلیغاتی تسری بخشند.

فرماندار شهرستان سلطانیه گفت: مسولان باید در راستای استقبال از مسافرین و مهمانان نوروز 93، آمادگی لازم در سطح این شهرستان را داشته و احساس مسوولیت آنها متناسب با شأن شهرستان و مهمانان باشد.

خالقی ادامه داد: امسال با توجه به ارتقای سلطانیه به شهرستان، سلطانیه در طرح استقبال از مسافرین نوروزی با شهرستان های برتر استان زنجان قیاس خواهد شد.

وی افزود: با ارتقا جایگاه سلطانیه درتقسیمات كشوری درسال جاری، مردم نیز نگاه شهرستانی به ادارات آن پیدا كرده اند و مسولان نیز باید در سطح شهرستان مدیریت كرده و پیرو دیدگاه مردم و به رغم همه كمبودها، در استقبال از مسافرین نوروزی، در سطح بازتاب رسانه ای و در میان مسافران نوروزی به این شهرستان تاریخی، خوش بدرخشند.

فرماندار شهرستان سلطانیه خالقی به انتخاب محل گردشگری توسط گردشگر بر اساس تجربه ی قبلی و تبلیغات اشاره كرد وگفت: یك گردشگر می تواند با سفر خود به یك منطقه مبلّغ بی مزد و منت برای مسولان و مردم آن منطقه واقع گردد كه با توصیفات بعد سفر خود از آثار تاریخی و مهم تر از آن نحوه استقبال از مسافرین، نظم و انضباط و نظافت شهری، می تواند باعث جذب گردشگر در منطقه شود.

خالقی یادآورشد: سازماندهی در حوزه های استقبال از مسافرین، ارائه خدمات، اسكان مناسب، راهنمایی و اطلاع رسانی در قالب بسته های مسافری از ورودی تا خروجی شهر به مسافرین نوروزی می تواند از اهم اقدامات مسولان برای استقبال از مسافرین نوروزی شهرستان سلطانیه باشد.

وی ادامه داد: استقبال از مسافرین و ارائه خدمات، علاوه بر شهر سلطانیه باید در روستاها نیز توسط بخشداری ها و دهیاری های ذیربط ساماندهی گردد.

7318/596