۴ اسفند ۱۳۹۲، ۱۸:۱۷
کد خبر: 81057445
T T
۰ نفر
هشتمین نمایشگاه اختصاصی ایران در تركمنستان برگزار می شود

مشهد - ایرنا - مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد از برگزاری هشتمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در عشق آباد تركمنستان در هشتم تا دهم اسفند ماه جاری خبر داد.

به گزارش روز یكشنبه پایگاه اطلاع رسانی نمایشگاه های ایران، 'سیدمحمد سیدی' گفت: تركمنستان از جمله كشورهای در حال توسعه است كه قابلیت ها و فرصت های بسیار برای سرمایه گذاری دارد و برگزاری این نمایشگاه ها می تواند كمك بسیار موثر به تجار ایرانی در زمینه صدور تولیدات باشد.

وی كیفیت و قیمت كالاهای ایرانی را نسبت به بسیاری از رقبا در بازار تركمنستان مناسب دانست و افزود: باید از این مزیت بهره كافی را برده و حجم مبادلات بازرگانی ایران و تركمنستان را افزایش دهیم.

وی اظهار داشت: در این نمایشگاه 100 شركت توانمند ایرانی در فضایی به مساحت یك هزار و 600 مترمربع، محصولات خود در بخش های مختلف از جمله مصالح و مواد ساختمانی، لوازم خانگی، صنایع غذایی، ماشین آلات، مواد آرایشی و بهداشتی، صنعت و معدن و صنعت حمل و نقل عرضه می كنند.

او افزود : مجوز برگزاری این نمایشگاه كه در افزایش روابط و صادرات به تركمنستان و رونق اقتصادی موثر است از سوی سازمان توسعه تجارت ایران به نمایشگاه بین المللی مشهد داده شده و مجری برگزاری آن، شركت مدیریت پروژه های نمایشگاهی است./1

2713 /664/ 330
۰ نفر