۳۰ بهمن ۱۳۹۲، ۱۹:۳۹
کد خبر: 81052084
T T
۰ نفر
دوره آموزشی مسوولان روابط عمومی بانك صادرات ایران در مشهد برگزار شد

مشهد - ایرنا - دومین دوره آموزشی مسوولان و كارشناسان روابط عمومی مدیریت شعب استان ها و مناطق مختلف تهران روز چهارشنبه در مشهد برگزار شد.

مدیر كل روابط عمومی بانك صادرات ایران در حاشیه این دوره آموزشی به خبرنگار ایرنا گفت: دانش افزایی و آشنایی بیشتر مسوولان روابط عمومی بانك ها با حوزه فعالیت رسانه و ارتباطات از مهم ترین اهداف برگزاری این دوره آموزشی دو روزه است.

امیر صفری افزود: ارائه مباحث مربوط به آموزش روابط عمومی پیشرفته و مدیریت بحران در موسسات اقتصادی، آموزش عكاسی، خبر و گزارش نویسی پیشرفته از مهم ترین موضوعات این دوره آموزشی است.

وی اظهار داشت: بانك ها و موسسات اقتصادی در شرایط خاص كشور باید بیش از پیش در راستای تحقق اهداف اقتصادی نظام و دولت جمهوری اسلامی فعالیت داشته باشند.

وی گفت: یكی از راههای تحقق این مهم آشنایی بیشتر مسئولین روابط عمومی با حوزه فعالیت خود می باشد.

وی با اشاره به نقش رسانه ها در اقناع مخاطبین پیرامون مسائل اقتصادی، بر اهتمام بانك ها برای تعامل مطلوبتر با اصحاب رسانه بویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی كشور تاكید كرد.

مدیر شعب بانك صادرات استان خراسان رضوی نیز در آیین آغازین این دوره آموزشی خواستار همكاری صمیمانه مسئولین روابط عمومی با خبرنگاران برای تبیین سیاست ها و راهبردهای اقتصادی دولت شد.

حمید رضا سربیشه ای گفت: در شرایط حساس كنونی، ادارات روابط عمومی و رسانه ها باید با پایبندی تمام به منافع و مصالح نظام اسلامی در فضای صمیمانه و در عین حال نقادانه برای آگاهی بخشی به مردم و مقابله با ترفندها و فشارهای اقتصادی دشمنان از هیچ تلاشی دریغ نورزند./2

7487 /664