۲۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۹:۲۹
کد خبر: 81050440
T T
۰ نفر
مديران فامنين نقش بسزايي در پيشرفت رشته هاي ورزشي دارند

همدان- ايرنا- رييس اداره ورزش و جوانان شهرستان فامنين گفت: سپردن امور مسووليت رشته هاي ورزشي به مديران اجرايي فامنين نقش بسزايي در پيشرفت ورزش اين شهرستان داشته است.

ˈمحمد تقي رحيمیˈ روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگار ايرنا افزود: در حال حاضر فوتبال ، فوتسال، كشتي، واليبال، بسكتبال، پينگ پنگ، كونگ فو، كوهنوردي، جودو، دفاع شخصي، بدنسازي، همگاني، روستايي و عشايري، كاراته، هندبال، دو وميداني، تكواندو، دوچرخه سواري، رزمي و ژيمناستيك رشته هاي فعال در فامنين هستند.

وي با تاكيد بر اينكه حضور مسوولان شهرستان فامنين در هيات هاي ورزشي راهكار مناسبي براي حل مشكلات و پيشرفت بسيار مطلوب رشته هاي ورزشي شده است، گفت: با هدف استفاده از نيروهاي با تجربه و ارزشي در كادر هيات هاي ورزشي مديراني نظير بخشدارمركزي فامنين را در هيات كشتي و مدير تربيت بدني آموزش و پرورش اين شهرستان را به سمت رئيس هيات واليبال منصوب كرده ايم كه با رشد قابل توجهي در اين رشته ها مواجه هستيم.

وي در ادامه گفت: اين شهرستان هم اكنون داراي دو سالن سرپوشيده و دو زمين چمن براي مسابقات فوتبال است و از سال جاري تاكنون در رشته هاي فوتبال، فوتسال، بدمينتون، جودو، كشتي و كونگ فو حايز افتخارات ارزنده ملي شده ايم.

رييس اداره ورزش و جوانان فامنين با تاكيد بر توسعه ورزش بانوان گفت: سه سال قبل تنها 9 نفر در بخش ورزش بانوان فعاليت داشتند اما با برنامه ريزي مناسب در اين بخش، هم اكنون 500 ورزشكار زن در رشته هاي مختلف بويژه رزمي فعاليت مي كنند.

وي خاطرنشان كرد: درحال حاضر سه هزار ورزشكار در قالب 20 رشته ورزشي در اين شهرستان فعاليت دارند كه از اين تعداد يكهزار و 200 نفر سازمان يافته و تحت پوشش بيمه ورزشي هستند.

وي، سازماندهي ورزش روستاهاي شهرستان فامنين، برگزاري بيش از 20 برنامه فرهنگي ورزشي در دهه مبارك فجر، همكاري با آموزش و پرورش جهت استعداديابي و كمك به توسعه ورزش مدارس، برگزاري يادواره شهداي شهرستان فامنين، اعزام مربيان به دوره هاي حرفه اي و شناسايي ورزشكاران نخبه را از مهمترين برنامه هاي اجرايي امسال در ورزش فامنين برشمرد.

وي با قدرداني از حمايت هاي سيدˈعبدي افتخاریˈ مديركل ورزش و جوانان همدان در توسعه چشمگير ورزش فامنين گفت: امروزه ورزش فامنين از سطح مبتدي به حرفه اي رسيده است و قهرمان پروري و حضور قدرتمند در ميادين كشوري در اولويت هاي اصلي توسعه ورزش اين شهرستان قرار دارد.

7520/551