۲۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۸:۰۲
کد خبر: 81050303
T T
۰ نفر
نباید اختلافات ظاهری وحدت اسلامی را خدشه دار كند

اهواز- ایرنا- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید اختلافات ظاهری چون زبان، لهجه و رنگ لباس بهانه ای برای خدشه دار شدن وحدت اسلامی شود.

'غلامعلی حداد عادل ' روز سه شنبه در دومین یادواره سرداران و 300 شهید پاسدار اهواز و شهدای نیروی انسانی سپاه حضرت ولیعصر (عج) در تالار امام

رضا (ع) این شهرستان افزود: نباید اجازه داد تا وحدت باشكوهی كه در 22 بهمن از سوی ملت ایران اسلامی به رخ جهانیان كشیده شد با بعضی تحریكات و توطئه های دشمن خدشه دار شود.

حدادعادل با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری دراجتماع باشكوه روزدوشنبه مردم تبریز گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند وحدت داشته باشید و به بركت اسلام همه اقوام ایرانی یك مملكت متحد را تشكیل می‌دهند.

وی به اعتراض قوم بختیاری به سریال سرزمین كهن اشاره كرد و افزود: چتر اسلام بر سر همه اقوام ایرانی گستره شده نباید اجازه داد دشمن سوءاستفاده كند و تنوع اقوام در ایران را به اختلاف به كشانند و رسانه های آنان نیز بر طبل اختلاف بكوبند.

حداد عادل گفت: صدا و سیمای جمهوری اسلامی هرگز قصد اهانت به هیچ یك از اقوام و طوایف ایرانی به ویژه بختیاری‌ها را ندارد و دشمن در تلاش است تا به بهانه های مختلف وحدت اقوام ایرانی را به اختلاف تبدیل كند.

وی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تلاش عده‌ای برای بزك كردن چهره كریه آمریكا اشاره كرد و افزود: اینها كوشش می كنند با بزك كردن چهره آمریكا چهره ای خوب و زیبا از آن به ملت ایران نشان داده و مردم را دچار اشتباه كند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: آمریكایی‌ها در حق ملت ایران ظلم های بسیاری كرده اند و چهره كریه ناشی از ستمهای آنها برای ملت ایران مشخص است.

رییس فراكسیون اصولگرایان مجلس به اهمیت برگزاری یادواره شهدا اشاره كرد و گفت: یادواره های شهدا از سنتهای اجتماعی و دینی است و ارزشهای دینی و معنوی ایرانی و اسلامی به بركت همین یادواره ها زنده شده است.

حداد عادل افزود: تاكنون 560 یادواره شهدا در استان خوزستان برگزار شده و با این ویژگی مدرسه بزرگ و میدان وسیعی برای رشد این ملت فراهم شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان كرد كه انقلاب اسلامی ما از دل سنتها و شعائرما خلق و خود سنت آفرین شده است.

وی گفت: واقعه شهدای عاشورا را گرامی می داریم سنتی كه انقلاب اسلامی از دل آن بیرون آمد.

حداد عادل تاكید كرد كه برگزاری یادواره شهدا باعث می شود تا هر فردی آگاه شود كه عزت ،شرف و استقلال ایرانی به چه بهایی بدست آمده است.

دومین یادواره سرداران و 300 شهید پاسدار شهرستان اهواز و شهدای نیروی انسانی سپاه حضرت ولی عصر (عج) با حضور جمعی از مسوولان ،قرماندهان نظامی ،خانوادههای معطم شهدا درتالار امام رضا اهواز برگزار و در آن یاد و خاطره پاسداران و سرداران شهیداهوازی گرامی داشته شد.

538/