۲۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۴:۲۹
کد خبر: 81049859
T T
۰ نفر

استفاده ازظرفیت بسیج با وحدت و همدلی محقق می شود

۲۹ بهمن ۱۳۹۲، ۱۴:۲۹
کد خبر: 81049859
استفاده ازظرفیت بسیج با وحدت و همدلی محقق می شود

بوشهر- ایرنا - مسوول روابط عمومی بسیج كشورگفت: استفاده بهینه از ظرفیت بسیج رسانه و مجموعه روابط عمومی بسیج برای خلق آثار ارزشمند هنری با همدلی و وحدت در سایه الهام از تفكر بسیجی محقق خواهد شد.

به گزارش ایرنا روابط عمومی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، سه شنبه به نقل از اسماعیل احمدی در بازدید از خبرگزاری بسیج بوشهر اعلام كرد:خبرگزاری بسیج با بازدید روزانه 70 هزار نفر افزون بر بازتاب خدمات نظام ، در پی نهاینه كردن فرهنگ بسیج در جامعه است.

وی افزود: ظرفیت های بسیج در كشور بسیار بالاست و خبرگزاری بسیج در استان ها می تواند كمك شایانی برای تحقق این هدف مهم باشد.

مسوول روابط عمومی بسیج كشور اضافه كرد: برای آموزش و ساماندهی خبرنگاران افتخاری بسیج، برنامه ریزی درازمدت شده است.

احمدی در بخش دیگری از مطالب خود با اشاره به رشد كمی و كیفی عملكرد خبرگزاری بسیج در استان بوشهرگفت: بسیج رسانه ، نقشی كلیدی در جذب و آموزش و سازماندهی خبرنگاران بسیجی و تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد برای حضور در فضای رسانه ای دارد.

وی بر تشكیل شورای عالی رسانه در سپاه و بسیج استان بوشهر با تركیب بسیج رسانه، مجموعه روابط عمومی و خبرگزاری بسیج تاكید كرد و افزود: این شورا می تواند به صورت هفتگی یا ماهیانه موضوع های مختلف رسانه ای را مورد بررسی و واكاوی قرار دهد و با سوژه یابی مناسب خدمات ارزنده ای در قالب رسانه به نظام اسلامی ارائه دهد.

احمدی گفت: وجود اقشار مختلف در شجره طیبه بسیج ظرفیت بزرگی است كه با مدیریت صحیح و استفاده از توانمندی های آنان می توان به دستاوردهای بزرگی برای اعتلای هر چه بیشتر نظام اسلامی دست یافت.ك/1

628 /539 /679